vrijdag 22 november 2019

Happy Birthday!



Vandaag een kaartje naar de sketch van Cheerful Sketches Challenge Blog.
Ik vond het een mooie sketch en moest een kaartje maken voor een buurjongen.
Deze tiener houdt erg van honden maar kan geen hond hebben want zijn zus is allergisch!
Dus een kaart gemaakt met een hond erop!



Het is een blauwe kaart geworden. Ik ben begonnen met een grote cardstock van 16x16 en dit is eigenlijk te groot voor mijn stansen. Mijn grootste stans is 14,5x14,5.
Dus ik heb een wit papier gesneden onder een stans van het blauw.
Daar diverse blauwe papiertjes op.


De mooie foto van de hond, waar ik een glitterpapier achter heb gedaan.



De tekst aan de zijkant kon net!
Ik vind hem goed geslaagd, wat jullie? Hopelijk vind de buurjongen hem ook leuk!
Voor nu bedank ik jullie voor je bezoekje en wens iedereen een fijn weekeinde toe.
Groetjes Marijke.


Deze kaart doet mee met de uitdaging van Cheerful Sketches Challenge


16 opmerkingen:

  1. Een heel leuke kaart in dat frisse blauw!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart ! Je buurjongen vindt hem zeker mooi !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Marijke!
    De kleur is erg mooi.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat jij de buurjongen toch een beetje aan een hond kan helpen, Marijke. Mooie kaart.
    Dank voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart! dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke kaart met de sketch, mooie kleuren en en een superleuk plaatje
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hondenkaart is bij mij al gauw goed en deze is geweldig.
    groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart met het prachtige plaatje van de hond, daar gaat de buurjongen zeker blij mee zijn. Mooie kerstkaart in de zachte tinten. Knap dat je alle kerstenveloppen al liggen hebt, is bij mij altijd laatste minuut werk.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie vrolijke kaart met de hond erop!
    Die gaat vast in de smaak vallen.
    Fijn weekend, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaart Marijke! Een hondenkaartje is hier altijd goed, haha, prachtig plaatje, heel leuk op de blauwe achtergrond! Fijn weekeind, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Stoere kaart hoor, helemaal leuk voor een jongen.
    Dat hele kleine randje glitter onder de foto van de hond vind ik erg mooi.
    Die tekst zie ik wel vaker, vind ik erg leuk voor op een kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart met Husky , ben er gek op
    Mooi fris blauw en wat zal je buurjong blij zijn !!
    Fijne zondagmiddag Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuke stoere kaart voor een hondenliefhebber.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi kaartje Marieke.
    Dankjewel voor je deelname bij cheerful sketches blog.
    Gr Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen