zondag 10 november 2019

X-mas


Vandaag nog een kerstkaartje maar dan voor een uitdaging van Carlin's Kaartenparadijs!
Daar is de uitdaging maak je eigen achtergrond in combinatie met een kerstkaart! Ik ben wel een beetje aan mijn aantal kerstkaarten maar eentje meer is nooit weg!



Ik ben begonnen met een bruin/groen cardstock en daarop een gouden stoffen papier.
Is heel apart en ziet er wel mooi uit als ondergrondje!
Daar dan mijn eigen gemaakte achtergrond die ik met inkt heb bewerkt en door de embossing heb gehaald! Daarna nog wat goud hier en daar gestreept.
Verder een gouden lint en het plaatje met heel veel kerstkoekjes.


Ervoor de leuke koek mannetjes. Ik heb er meerdere uitgestanst en de bovenste verhoogd opgeplakt.



De tekst slinger heb ik in heel donker bruin gehouden.
Verder nog wat houten sterretjes en de kaart is klaar.

Ik vind hem wel apart geworden, wat jullie? 
Deze kaart doet dus mee met de uitdaging van Carlin's Kaartenpapradijs.
Bedankt voor jullie bezoekje en een fijne zondag.
Groetjes Marijke.




11 opmerkingen:

  1. Heel mooi die achtergrond, daar heb je iets speciaals van gemaakt. Ook het plaatje is leuk met de koekmannetjes erop.
    Leuk dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart. Ik hou wel van die koekmannetjes.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hap, zet zo mijn tanden in je koekmannetjes , hahaha!
    Heel leuk kaartje geworden met een mooie achtergrond.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke kaart ! Mooi gedaan die achtergrond !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben dol op koekmannetjes Marijke, ze doen zo gezellig aan vind ik. Je maakte er een originele kaart mee.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor.
    De achtergrond is echt prachtig.
    Die mannetjes.... Ik vind ze steeds leuker.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O,heerlijk ginger man koekjes die zijn zo lekker, en deze zien er mooi uit op je kaart, hij is heel mooi vind je combinatie prachtig van al het papier.

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je een leuk plaatje gebruikt, ook je achtergrond is erg mooi, een hele mooie kerstkaart
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kaart met lekkere koekjes!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje met alle lekkere koekjes op de achtergrond! Heel grappig gedaan! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Marijke wat heb je ontzettend goed je best gedaan om een mooie en ook heel speciale achtergrond te maken.
    Fantastisch mooi gedaan.
    Al die koekskes staan er zo leuk bij.
    Ook de rest van de afwerking is heel mooi gedaan.
    Knap hoor.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen