vrijdag 17 januari 2020

Hello!



Ik heb en kaartje gemaakt alvast voor mijn kleinzoon zijn verjaardag. Ik had namelijk nog een paar plaatjes van skaters en die moesten wel voor een jongen zijn. Mijn kleinzoon is nog niet jarig maar ik ben de kaartjes aan het vooruit maken voor de vakantie en daar valt dit ook in!
Ik heb een kaartje gemaakt naar de sketch van Cheerfull sketches.




Het is een zwart wit kaartje geworden dat komt wel door de plaatjes !
Ik ben begonnen met een grijs cardstock en daarop een zwart papier die net onder de zwart witte ruit uitkomt. 
De plaatjes van de skaters. Ik gebruikt er eens drie ipv papiertjes.


Onder het bovenste plaatje nog een stippeltjes lint.


Het woord "hello" twee maal uitgestansd en op elkaar geplakt.
Het geruite papier is trouwens al heel oud. Zeker al 10 jaar, 
maar misschien nog wel ouder.
En dan kom je dat weer tegen en ga je dat gebruiken. hoe bizar kan het lopen hé?


Aan de binnenkant heb ik ook nog een tekst geplakt en wat papiertjes. Ik vind het wel een echte jongenskaart, wat jullie?
Ik bedankt jullie weer voor je bezoekje en wens jullie een fijn weekeinde toe.
Groetjes Marijke.

Deze kaart doet mee met de volgende uitdagingen:
Cheerfull Sketches met een sketch
4 Seasons met stippen









16 opmerkingen:

  1. Leuke kaart met de mooie sketch.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie stoere kaart, daar zal je kleinzoon vast blij mee zijn.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke Jongenskaart in zwartwit, mooie plaatjes en extra mooi met het gestippelde lint,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem harstikke leuk Marijke! Ook een goed idee om die plaatjes zo te gebruiken in de sketch. Daar had ik nou nooit aan gedacht. Ook de binnenkant heb je super mooi versierd. Dat zal je kleinzoon vast en zeker geweldig vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Top!! Hij is zo leuk geworden en veel details Marijke om naar te kijken.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stoere kaart!
    Ook leuk dat je aan de binnenkant dacht, ik vergeet zoiets altijd, geeft toch iets extra's.
    Vooruit werken is altijd handig :)
    Fijn weekend, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stoer!
    Het grijze papier past heel mooi bij de tint van de foto's/plaatje van de skaters.
    Handig om alvast een kaart klaar te hebben liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt zeker een leuke stoere kaart gemaakt Marijke! Mooi hoe de kleuren bij het plaatje passen. Handig hoor, om kaarten in het voren te maken, als ik de kans heb doe ik dat ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi Marijke,
    Dit is een super leuke kaart geworden.
    Daar zal hij vast blij mee zijn.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk geworden en bekende papiertjes gezien. Hij kan dus weer jarig worden.
    Marijke Tas bracht vanmiddag nog wat papier voor mij, dus ook voor jou.
    groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een leuke kaart leuk gedaan zo met die vierkanten deze kaart word vast gewaardeerd
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk zwart/wit kaartje en de stippenstrook doet het goed!
    Bedankt voor het meedoen aan onze uitdaging op het 4 Season Challenge Blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke en stoere kaart heb je met de schets van Cheerful Sketches gemaakt, Marijke. Bedankt voor het meedoen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige jongenskaart met de mooie sketch Marijke.
    Heel mooi papier heb je gebruikt. Fijne avond xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een stoere kaart! Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige stippen op je kaart voor onze stippen challenge.

    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen