woensdag 29 januari 2020

KKT zwart met pistache groen


De laatste woensdag van de maand januari alweer en dan doen we mee met de KKT bij Martina.
De kleuren zijn deze maand het zwart van vorige maand en de nieuwe kleur pistache groen.
Een mooie combinatie maar het is wel weer groen. Dat hebben we al diverse keren gehad en daar heb ik nu net niet veel papier van!!
Maar wel gelukt hoor!


Ik ben begonnen met een zwarte cardstock en daarop een fel groen papier. ( Of dit dan pistache is??)
Daarop een zwart papier en het plaatje.


Dit is een plaatje van Pinterest en heb ik gekleurd met de copics.
Als je goed kijkt zie je een kikker tussen de bloemen zitten.


Hier even de kikker van dichtbij.


Aan de onderkant nog een zwart lint.


Ook aan de binnenkant doorgegaan met groen en een kikker aan de linkerkant.
Wel een echt opkikkertje toch?


Het tekstje is een stempeltje.

Ik vind hem wel geslaagd ondanks dat ik dan niet goed wat precies pistachegroen is! 
Ben benieuwd hoe de andere deelnemers het is vergaan. Jullie ook? Kijk dan op de site van Martina.
Heel veel verschillende kaartjes met dezelfde opdracht. Ik ga zeker kijken.
Bedankt voor je bezoekje en groetjes,
Marijke.



32 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje in groen Marijke! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooo wat heb je er een leuke kaart van gemaakt Marijke.
    Lief plaatje wat je prachtig hebt ingekleurd en dan dat lieve kikkertje,leuk hoor. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eerst schrijf je "Ik heb niet veel groen", daarna laat je de binnenkant zien en zie ik daar ook nog een heel stuk groen, haha.
    Wat een leuke opkikker.
    Het plaatje is héél erg mooi en wat heb je dat mooi gekleurd zeg.
    De kikker had ik niet gezien, goed dat je dat even in je berichtje gezet hebt.
    Ik vind het geslaagd, ik ga ook eens kijken wat de rest heeft gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geweldig mooi kaartje, wat prachtig ingekleurd.
    Heerlijk om al die verschillende kleuren groen overal te zien.
    Er zijn echt hele diverse soorten kaartjes gemaakt.
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Groen in overvloed en een beeldschoon gekleurd meisje, héél mooi Marijke!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Marijke en knap gedaan met je zoektocht naar het juiste groen. Ik had ook wat last van de kleurbepaling. En voor jou dus telkens een extra uitdaging, met groen te werken...
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi is je kaart, heel mooi plaatje en de kleuren toppie.
    Fijne dag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat en mooie kaart, in deze mooie tinten.
    Zo mooi ingekleurd.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje!! En inderdaad hadden we nog niet lang geleden olijfgroen gehad, maar daarom koos ik nu pistache groen, dat is een stuk lichter. En als je deze kleur bewaart heb je wat voor de volgende keer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel geslaagd kaartje, mooie opkikker!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, wat mooi gekleurd, Marijke, en wat is die kikker leuk, zo tussen de bloemen. Ook je binnenkant is tof!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jouw pistache groen kan er prima mee door hoor, wat een leuke uitwerking van de KKT, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtige kaart voor het KKT Marijke, leuk plaatje, al mag ik het niet gedroomd hebben dat er een kikker in mijn haar zou zitten... ;-)
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ondanks je niet veel groen had, is je kaart heel geslaagd.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lief kaartje is het geworden, leuk! Ik heb de challenge zelf even overgeslagen, vond het toch een wat lastige combinatie maar ik kom natuurlijk wel even kijken bij iedereen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja over pistachegroen verschillen ook op google de meningen. Maar je hebt er wel een super leuk kaartje van gemaakt!!
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtige kaart, heel leuk met die kikker ! ook je vorige creatie is super mooi. Ik zat een week zonder computer, vandaar mijn late reactie. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een lief plaatje op je kaart. Mooi gedaan in de KKT-kleuren!
    Groetjes, Yvonne

    www.thecreativeteacup.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind het een prachtige kaart, heel mooi ingekleurd en ik zag overal zulke verschillende kleuren groen. Ik heb net als jij deze kleur, dus dachten we hetzelfde.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel gaaf dit opkikker kaartje Marijke..en het stempeltje prachtig ingekleurd ook..zo een mooie kleurencombinatie vind ik...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig plaatje en heel mooi ingekleurd, ik zie zoveel kleuren groen voorbij komen, dus wat is dan pistachegroen.. Je hebt een mooie kaart gemaakt
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een lief plaatje! Schitterend

    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hey Marijke,

    Ha, die kikker op jouw kaart... Hoe grappig is die... Ik had hem helemaal niet opgemerkt tussen de bloeemen...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige kaart Marijke !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  25. leuke vrolijke kaart, daar knap je van op
    Mooi ingekleurd Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Helemaal leuk Marijke !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een mooie kaart heb je gemaakt ! je afdrukje in no lines, top resultaat geeft dat,
    bedankt voor je deelname,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een mooie kaart Marijke, en wat heb je mooi gekleurd...precies in de tinten van het KKT. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat is dit schitterend, groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heel tof! Mooi dat kleurwerk! Heel orgineel ook je kaart x

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuke kaart in de opgegeven kleuren. Ook jou kerstkaart is super geworden, ik ga kijken of ik mee ga doen. groetjes, nelleke

    BeantwoordenVerwijderen