zaterdag 22 februari 2020

Shop 'til ya drop!!





Vandaag nog een Bugabootje! Deze keer met een stans van de essentials van Studio Light.
Het is weer zo'n heerlijk plaatje van "Scarlet" geloof ik dat deze dame heet?
Ik ga ze steeds leuker vinden.



Ik ben begonnen met een witte cardstock en daarop een rood en een gekleurd blauw DP met allemaal cadeautjes.
Verder een stansje met hartjes waar de hartjes uitvallen dus een paar ook zo opgeplakt.


Het plaatje gekleurd met de copics.


Het labeltje met die leuke stempel, al heel lang in huis en dan nu pas gebruikt!


Nog een close up van de hartjes een stansje van Marianne.


En op de zijvlak een tekst met door de gaatjes nog een lintje.
Ik vind dit een mooie stans. Dat wil nog wel eens verschillen met de essentials vind ik hoor!
Ik heb er diversen maar vind ze niet allemaal even makkelijk te gebruiken.
Nou, dit was het weer. Wat vinden jullie van ervan? Weer een leuk verjaardagskaartje toch?
Mijn bakje komt zo wel vol hoor! Alhoewel ze gaan er ook heel snel weer uit!
Maar voor nu wens ik jullie een fijne dag en bedankt voor je bezoekje,
groetjes Marijke.


En ik zag dat ik bij de Creative Sketchy Girls in de top 3 sta, hoe leuk is dat!
Dank jullie wel dames!


14 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk gedaan Marijke.
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Shoppen is altijd goed! Prachtig kaartje Marijke! Fijn weekeind, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gemaakt Marijke leuke stans en leuke details, de dame is zo leuk.
    Fijn weekend, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie vrolijke kaart Marijke. Leuke kaartvorm.
    Proficiat met je topplaatsje.
    Groetjes,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super-leuke verjaardagskaart, heel mooi en vrolijk ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, die is heel toppie Marijke!
    Leuke vrolijkerd op je kaart.
    Mooie stans gebruikt.
    Het kleuren is ook weer goed gelukt.
    Fijn weekend verder, groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Grappige dame op je mooie kaart Marijke.
    Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een vrolijke grappige dame op je vrolijke kaart.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, dit is Scarlet en zij past perfect op deze leuke kaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldige kaart Marijke. Heel leuk. En een top 3 plekje veroveren is toch altijd zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een leuke kaartje met de hippe juffrouw
    gefeliciteerd met je toppertje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het plaatje in combinatie met de tekst, erg leuk gedaan!!
    Denk dat de dame snel "dropt", op die hoogte hakken, whahahaaa!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Marijke,

    Leuk! Een kaart met veel details en verrassingen op!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk dat jij volger van mij bent geworden
    Leuke kaart heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen