donderdag 27 februari 2020

Week 9 bij 52 WTC met uitdaging.


Week 9 van de kerstkaartjes bij 52 WTC.
Het is de laatste donderdag van februari dus een uitdaging erbij! En die mocht ik uitkiezen deze keer.
Ik zou het leuk vinden als jullie allemaal stippen of noppen op je kaart gebruiken.
Deze maand stel ik ook een prijsje ter beschikking voor de winnaar van de uitdaging.





Mijn kaartje voor deze week.
Ik ben begonnen met een witte cardstock en daarop een donkerbruin papier en een gestipt papier.
daar weer een licht blauw papier en het plaatje.


Een lief meisje met een rendier en alles omlijst door een stansje die ik heb gekregen.


Aan de zijkant van het plaatje zit nog een labeltje die er zo uit ziet!
Een lieve kerstgroet met een hert erop!
Verder nog een paar hertjes in de hoeken.
Ik vind hem mooi geworden en ben tevreden.
 Doen jullie allemaal gezellig mee, moet toch niet al te moeilijk zijn met die stippen?
Ik  wens jullie een fijne dag en veel succes met de uitdaging.
Bedankt voor je bezoekje en groetjes
Marijke.







31 opmerkingen:

  1. Prachtig Marijke het plaatje alle details op je kaart het papier ik vind hem top.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi winters plaatje, in prachtige zachte kleuren, Marijke! Heel geslaagde kaart weer, stippen zijn altijd zo vrolijk, dus leuke uitdaging!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart en mooie kleuren combinatie. leuke uitdaging, stippen.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje leuke combinatie met het stippen papier, leuke uitdaging, ga zeker meedoen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie inspiratiekaart Marijke , met vel stippen en leuk
    dat randje bovenin en de hertjes erop , fijne donderdag
    GRoetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke en mooie voorbeeld kaart heb je gemaakt voor deze leuke uitdaging.
    Liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke challenge en je hebt een mooi voorbeeld gemaakt! Ik ga op zoek naar stippen en noppen!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor de door jou bedachte challenge!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi, Marijke. Lief plaatje en mooie stansen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt een leuke challenge bedacht Marijke en ik vind je kerstkaart een plaatje om naar te kijken.
    Mooie prijs heb je beschikbaar gesteld, jammer dat wij niet mee mogen doen..LOL
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Marijke.....leuk bedacht!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt.
    Leuk met de nopjes papier.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart, supermooi versierd, en weer een leuke uitdaging ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattig kaartje in deze kleuren! En leuke uitdaging!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke uitdaging Marijke en wat heb jij een mooie kaart gemaakt. Bedankt dat je wilt sponsoren, mooie prijs. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke uitdaging Marijke!..je hebt een prachtig voorbeeld gemaakt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een plaatje is dit Marijke! Mooi papier, alles mooi afgewerkt en zo'n lief plaatje. En niet te vergeten al die hertjes, ik houd ervan. Leuk bedacht hoor, de stippen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke challenge heb je bedacht en je voorbeeldkaart ziet er super uit!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke challenge, heel mooi kaartje Marijke.
    Lief plaatje, leuk detail met de tag. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Echt een leuke challenge Marijke, ik heb met veel plezier een noppen/stippen kaart gemaakt. Ook jou kaart is top met een heel mooi plaatje
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. je hebt een leuk thema uitgezocht en wat een gave prijs stel je beschikbaar Marijke. Je inspiratiekaartje is superleuk! Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. De challenge is erg leuk gekozen, stippen, ze doen het altijd leuk op een kaart!!
    Ik heb dat blauwe stippen papier ook, nooit aan gedacht om dat voor kerst te gebruiken, staat echt prachtig, heeft iets van ijsblauw.
    Het plaatje past daar dus weer perfect bij.
    Ik vind het een TE leuke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. leuke challenge Marijke, benieuwd naar alle stippenvariaties in de komende week. Je kaartje is heel leuk, tof met het labeltje ook!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hele mooie kerstkaart en wat leuk de stippen achtergrond. Mooi en lief plaatje heb je gebruikt. Lief dat je een prijs beschikbaar stelt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Marijke,
    je hebt een mooie challenge bedacht. Ik hou van stippen/noppen. Jouw kaart is supermooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel mooi je kaartje met stippen Marijke...weer een leuk thema bedacht en je kaartje heeft veel mooie details...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt, Marijke!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooie kaart, prachtig winter-sfeertje! Leuke challenge heb je bedacht, ik verwacht veel deelnemers...
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een mooie, vrolijke kaart! Die stipjes vind ik wel een succes :)

    Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hele mooie kerstkaart Marijke.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen