woensdag 1 juli 2020

Een paars kaartje!




Vandaag ga ik een kaartje zetten in blogland met de nieuwe blogger.
Wel even wennen maar ik zal het toch een keertje moeten doen! 
Al gek dat alle foto's gelijk op je blad komen! Ik heb een kaartje gemaakt met de Studio Light stans en de flappen omgevouwen.



Ik ben begonnen met een paarse cardstock en dar diverse paarse papiertjes op.
Op de buitenste flapjes de tekst en een strik gemaakt om hem dicht te kunnen doen.



Zo ziet hij eruit aan de binnenkant.
Alles paars en aan de zijkanten een stansje met een glittersteentje.


Aan de bovenkant een lint van bloemetjes.


Het mooie plaatje van paarse bloemen en eronder een randstans met viooltjes.



Hier nog even de zijkant met het stansje.

Aan de achterkant nog een steuntje om hem te laten staan.
Ik vind hem mooi geworden, alleen deze stans is wel een beetje klein vind ik!
Moet eens verzinnen om hem te vergroten met twee kaarten aan elkaar misschien. 
Heeft iemand dat al eens geprobeerd?
Ik sta open voor suggesties hoor!
Ik wens jullie een fijne dag toe en bedankt voor je bezoekje,
groetjes Marijke.

11 opmerkingen:

  1. Supermooi kaartje, Marijke. Prachtige paarse tinten. Ik gebruik nog steeds de oude Blogger. Bevalt me prima.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie paarse kaart, Marijke! Prachtige afbeelding en heel mooi gecombineerd zo alles bij elkaar.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje Marijke. Ik heb deze mal ook en ben het met je eens dat het kaartje echt iel overkomt. Ik heb nog niet uitgevonden hoe die te vergroten. Wel gebruik ik het zijkantje wel eens om een tag te maken. Op mijn blog zie je ergens zo'n kaartje staan.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige afbeelding Marijke en super mooi gecombineerd.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een kaart die veel werk laat zien. Hij is erg mooi geworden, wat zal je er een plezier in hebben gehad.
    groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat vind ik ook een nadeel, dat ze zo ielig zijn, je kunt het middenstuk wel verlengen, dat doe ik ook wel eens. Je kaart is wel heel mooi in deze lila kleuren
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje in deze paarse tinten
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het lijkt niet zo'n kleine kaart.
    Ik zou inderdaad eens proberen om bv het middenstuk te verlengen.
    Ik vind het wel een super mooie kaart een de kleuren zijn prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje! EN klein maar fijn, zou ik zeggen. Maar misschien is het idee van Daphne zo gek nog niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje in de paarse tinten
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtige kaart en een mooi stencil

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen