zaterdag 11 juli 2020

Paris.



Deze keer een kaartje naar een sketch van Sweet Sketch Wednesday.



Ik heb gekozen voor deze variant. Ze hebben nl altijd twee keuzes!



Ik was nog bezig met paars en daar ben ik mee aan de slag gegaan!
Ik ben begonnen met een paarse cardstock en daarop een lichtblauw dp, paars dp en daar weer een blauw dp. Dus een beetje om en om.
Het paars onder het plaatje.


Het plaatje is al een oudje en ik weet niet meer van wie dit is?
Eronder een stansje van Ali in het paars.
Onderaan een paar strikje van tule.


Bovenaan nog een tekst en een vogel stempeltje.
Ik ben wel tevreden. Ik vind dit een mooie combinatie van kleuren.
Wat jullie?
Ik bedank jullie voor je bezoekje en groetjes Marijke.

Deze kaart doet mee met de volgende uitdagingen:
Sweet Sketch Wednesday met een sketch.






12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart in deze mooie kleurtjes Marijke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie romantische kaart!
    Leuke details erop.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie paarse kaart met mooi bloemen plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaartje Marijke mooie details.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is beautiful, I love your colours and that gorgeous image. Thank you for playing along with us at Sweet Sketch Wednesday 2.
    Anne SSW2-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie kaart Marijke. Een prachtig plaatje en mooi zoals je de kleurtjes toegepast hebt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je paarse kaart is weer mooi geworden.
    groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Marijke! Wat een mooie kaart heb je gemaakt in deze kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt een prachtig plaatje op een hele mooie kaart, leuk de combinatie van kleuren,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het een hele mooie kaart!!
    De kleuren combinatie is prachtig en de vele details passen allemaal bij elkaar.
    Het is echt 1 geheel en toch moet te druk of te veel.
    Prachtig plaatje ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtige kaart en mooie kleuren

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh Marijke I love your card, especially your wonderful colour choice. Love your image and the die you've used. Great card and thanks so much for sharing it with us over at Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck.
    Hugs
    Kathie SSW2~DT

    BeantwoordenVerwijderen