maandag 18 januari 2021

Something special!


Vandaag nog een bruin/paars tinten kaartje gemaakt van de restjes.
Het is een plaatje met een vlinder omdat ze bij 4 Seasons een kriebelbeestje vragen op je kaart.
Het gekke is dat ik eigenlijk helemaal geen beestjes heb in stempels of plaatjes alleen vlinders! Ik hou niet zo van kriebelbeestjes, misschien is dat het! haha!



Maar vandaag een kaartje  met een vlinder. Ik ben begonnen met een crème cardstock en daarop een paars/mauve kleur papier die ik al heel lang heb liggen. Het is een glanzend papier met een werkje.
Daarop diverse papiertjes met vlinders en bloemen in het crème.


Het plaatje van de vlinder met daarboven een tekst van ook al een oude stempel!


De bloem gemaakt ook van restjes.


En nog een vlinderstrikje gemaakt van een stukje kant.
Ik vind het een mooi kaartje geworden en die gaat ook naar iemand "special" voor mij.

Ik laat hem mee doen met de uitdaging van 4 Seasons.
Dit was het weer voor vandaag, ik wens jullie een fijne dag toe en dank voor jullie bezoekje.

Groetjes Marijke.











 

17 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Marijke....prachtige bloem heb je gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Marijke en zo leuke accentjes met een prachtige bloem.
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Marijke. Leuke details. Mooi model. De kaart voor Ida is ook erg mooi geworden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke kaart en een vlinder vind ik zelf geen kriebel beestje vind ik meer van mieren, maar zal ook daar niets van hebben.
    Gelukkig mag een vlinder ook.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige vlinderkaart!!
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi deze vlinderkaart!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart is het geworden! Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een hele mooie kaart. De kleuren passen super mooi bij elkaar, en de prachtige bloem maakt het helemaal af.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een heel mooie kaart. Ik kan me indenken dat je zelf heel tevreden was toen je hem af had.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi, héél mooi🥰.
    Ik vind het plaatje van de vlinder, dat die qua kleur juist anders is héél mooi passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi kaartje met leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vrolijke en leuke kaart! Mooie kleuren!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Marijke, alles past zo goed bij elkaar. Dan heb je misschien best veel spulletjes, maar geen kriebelbeestjes, hihi, die kun je ook beter niet hebben ;-).
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooie kaart, mooie tinten!
    En gezellig dat je meedoet aan onze kriebelbeestjes-uitdaging op het 4 Season blog. Gelukkig voldoen vlinders ook ;)
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superleuke kaart met kriebel beestjes erop.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van 4-SCB.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen