donderdag 28 januari 2021

Week 4 bij 52 WTC met een uitdaging

 


Week 4 bij de kerstkaartjes van 52 WTC met de eerste uitdaging van het jaar.
Nancy mag de spits afbijten en zij wil graag kerstballen zien op je kaart.
Dat vond ik een leuke uitdaging want ik had een leuk idee met een plaatje wat ik had liggen.


Een boom met allemaal pareltjes als ballen, hoe leuk is dat? Ik ben begonnen met een rode cardstock en daarop diverse geruite papiertjes en een groen DP erboven op als ondergrond voor de boom.

De boom heb ik gekleurd met de copics en een gouden ster als piek.
daarna diverse pareltjes van verschillende groottes bij de strikjes geplakt.


Onderaan nog allemaal pakjes met veel glitterpapier, daar hou ik van bij kerstpakjes.
Ik vind hem leuk geworden, wat jullie?
Er zijn allemaal mooie voorbeelden bij 52 WTC van alle dames, dus kijken en natuurlijk meedoen!
Ik wens jullie veel succes en kom zeker even langs vandaag.
Bedankt voor jullie bezoekje en
Groetjes Marijke.







22 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kerstboom op je kaartje Marijke en zo mooi opgemaakt met prachtige witte kerstballen erin...Helemaal geslaagd!!!
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een gezellige kerstboom met kertballen Marijke , super
    Fijne donderdag v Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke vrolijke kaart Marijke.
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellige kaart met die boom vol glinsterende ballen en de cadeautjes eronder.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kerstboom met al die pareltjes. Was een goed idee van je.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem erg leuk geworden met al die kleine pareltjes, dat zal wel een aardig klusje zijn geweest!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk met die pareltjes onder de strikjes Marijke. Een leuke feestelijke kerstkaart heb je voor onze challenge gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezellige kaart, Marijke. Heel mooie ballen in je boom.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee met die parels !!!
    Gave kaart !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat enig Marijke. Een boom vol ballen. Superleuk. Ik ga zeker proberen mee te doen.
    En je gelooft het niet maar het is weer donderdag en de robot komt op een vast tijdstip volgens mij en daar zitten de donderdag en vrijdag altijd bij. Dat is nu al een half jaar bijna en ik baal er behoorlijk van. Daarom dus weer een reactie van mijn account, waarmee je NIET op mijn blog kunt komen. Moet je echt in de leeslijst zijn....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave kerstballen heb jij in de boom gehangen, Marijke!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart Marijke. Jij hebt echte ballen in de boom, super leuk gedaan!
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is zeker leuk de pareltjes als ballen op de boom. Mooie kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart met de pareltjes in de kerstboom Marijke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een goed idee, leuk deze kerstboom vol met ballen, ook mooi papier gebruikt
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt veel kerstballen en pakjes in en onder de kerstboom. Een mooie kaart heb je gemaakt. Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. leuk idee met al die 'parelmoeren' kerstballen op je kerstboom!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat heb je leuk bedacht voor deze challenge zeg.
    Chique balletjes hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kaart met een hele mooie boom. Hij hangt flink vol met ballen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke kerstkaart met die mooi versierde kerstboom! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen