maandag 22 augustus 2022

Verjaardagskaartje.

 


Vandaag een verjaardagskaartje voor jullie.
Ik ben van het weekeinde wel even aan het knutselen geweest en zo ook deze kaart.

Het is een kaartje 10x15 en de cardstock is zwart.
Ik wilde ook eens een zwart/wit kaartje maken en ik heb van die leuke plaatjes van Daan die je daar mooi voor kunt gebruiken.


Het plaatje is een beetje te klein voor de ovale cirkel dus ik heb een kleinere cirkel eronder gemaakt van zwart/wit papier.  De bovenkant is van zilver glans karton en dit papier had ik al zo uitgestansd liggen.
Het plaatje eronder en wat aankleding aan de voorkant.


De sterrenrand is al een oudje en de uitgestansde sterren heb ik aan de andere kant geplakt.



De mooie damesschoen erbij die ik aangetipt heb met zilver.
De tekst erboven met een randje hologram papier.
Ik vind het een sjiek kaartje geworden, wat jullie?
We krijgen nog een warme week, dus van knutselen zal bij mij niet veel komen.
Maar er komt nog zo'n leuk kaartje aan voor mijn schoondochter, maar die komt later.
Wel ik wens jullie allemaal sterkte met de warmte,
bedankt voor jullie bezoekje en groetjes.
Marijke.





8 opmerkingen:

  1. Wat leuk zeg, al dat bling bling erbij.
    Heel leuk gemaakt en goed opgelost zo met het zwart eronder om het toch passend te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. da kaartje is leuk, prachtig plaatje
    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie feestelijke kaart Marijke. Leuk plaatje en mooi gedecoreerd. Van mij mag de warmte wel iets minder nu zo eind augustus.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sjiek kaartje met die combinatie met zwart en blingbling. Mooi plaatje erop.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gaaf kaartje. Zo mooi voor een (jonge)dame!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie en chique kaart met dit leuke plaatje, leuk met de sterrenrand en de losse sterren,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Marijke,
    Wat een leuke dameskaart werd het...
    Succes met de warmte!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat 'n mooi kaartje heb je gemaakt Marijke met het zwarte cardstock. Mooi plaatje heb je hier en de kaart is mooi 'aangekleed' met de sterrenmal en het glitterpapier! Chique kaartje.
    Fijne avond.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen