donderdag 18 augustus 2022

Week 33 bij 52 WTC.

 


Week 33 met de kerstkaartjes bij 52 WTC.

Mijn kaartjes staan op een heel laag pitje deze dagen. 
Het is me te warm en ik heb al veel kaartjes die ik nog kan versturen dus er is ook geen dwang, zullen we maar zeggen!
Ik ben in het voren aan het maken voor de vakantie, want ja zeker we gaan weer op vakantie!
In het laatste weekeinde van augustus gaan we weer een aantal weken weg en daar moet ik ook kaartjes voor hebben.

Maar vandaag heb ik een slimline kaartje voor jullie.
Ik ben begonnen met een crème cardstock en daarop een bruin dp en rood dp.
Deze kaart was een voorgedrukte kaart met een rij gaten boven elkaar, jullie kennen die wel.
Ligt al jaren in mijn kast en nu dan toch iets van gemaakt alleen niet met gaten!


Het plaatje op een rode cirkel en een afbeelding van een hert.
Bovenaan nog een kerstwens met een randje.


Onderaan de kerstbloem met een mooi hartje in het midden.


Dit kaartje heb ik al in maart gemaakt en toen zat ik even in een dipje. Is het te zien?

Wel misschien hebben jullie meer inspiratie, ik ga het zien. 
Kom zeker even langs vandaag.
Ik wens jullie veel succes  met de kerstkaartjes en bedankt voor jullie bezoekje,
groetjes Marijke.






13 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de leuke kleuren en details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet te zien dat je in een dipje zat, hoor! Het is een mooie slimline geworden! Fijn dat jullie weer vakantie in het vooruitzicht hebben, lekker genieten...
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je had een mooie Kerstkaart gemaakt Marijke en het dipje is zéker niet te zien! Heel fijn resultaat is het geworden. En wat fijn, weer met vakantie, geniet ervan!
    Nog een fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Slimline kaarten zijn zo leuk om te maken en jij hebt er een heel mooie kerstkaart mee gemaakt Marijke. En van je dipje is niets terug te zien. Heerlijk nog even op vakantie..... Geniet er lekker van.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie slimlinekaart, Marijke. Met dit weer valt het niet mee om te knutselen, mijn hobbykamer is ontzettend heet. Lekker dat je eind augustus weer weggaat, goed vooruitzicht.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt er een leuke kerstkaart van gemaakt Marijke en niets te zien van het dipje. Lekker dat je nog een vakantie in het vooruitzicht hebt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kerstkaart met leuk winters plaatje en kerstroos.
    Fijn vooruitzicht dat jullie nog met vakantie gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je maakte een hele mooie slimline kerstkaart met een leuk plaatje en een gave bloem als afwerking.
    Fijn dat jullie nóg een keer naar Franrijk gaan, leuk vooruitzicht,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk idee om met een kleiner stuk felgekleurd papier te werken en daar je decoratie zoals de mooie bloem uit te laten komen.
    Wat leuk dat je nog een lange vakantie in het vooruitzicht hebt. Ik tel al af naar 10 dagen Simonshaven eind augustus, begin september.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hai Marijke,
    Dankjewel voor je reactie op mijn blog. Ben direct even bij jou komen kijken. Je maakt hele mooie kaarten. Echt prachtig. Ik ben jou ook direct gaan volgen.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuk kerstkaartje, die kerstroos vind is super gedaan
    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen