zondag 1 januari 2023

Nog een kerstkaartje !

 


Ik wil jullie eerst een heel gelukkig nieuwjaar toewensen met veel gezondheid en geluk en natuurlijk ook veel knutselplezier!

Voor nu heb ik nog een kerstkaartje gemaakt naar de sketch van Sweet Sketch Wednesday.



Ik heb de kaart in het zwart /wit gehouden met een beetje zilver als glimmetje.
Ik ben begonnen met een witte cardstock en daarop allemaal papier van Craft Sensation met zilver en zwart glanspapier erachter.
Boven aan nog de wit randje .


Het plaatje met de pinguïns in de sneeuw en erachter een zilver glanspapier. 
ernaast een stansje van een belletje van zwart sneeuwpapier.


Onderaan een tekst met ook een zilveren achtergrond.


Aan de binnenkant nog een restpapier van de voorkant en een uitdruk plaatje van SL.



Wel dit is het voor vandaag. 
Dit is een van de eerste nieuwe kaarten voor de volgende kerst.
Er volgen er vast al snel meer!
Morgen de kerstboom opruimen met het winterdorp en weer eens lekker aan het schoonmaken.
Ik wens jullie een fijne dag vandaag en bedankt voor jullie bezoekje.
Groetjes Marijke.

Deze kaart doet mee met de uitdaging van SSW
met een sketch.










5 opmerkingen:

  1. Hoi Marijke,
    heel leuke kaart met deze sketch. Ik vind hem ook erg mooi. EN hier blijft de boom nog even staan. We zijn veel thuis deze week, dus dan vind ik het zo gezellig staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart heb je gemaakt met de leuke sketch, je hebt de papiertjes heel mooi gecombineerd.
    Ook voor jou de allerbeste wensen,
    Wij ruimen de kerstboom vandaag op.
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A beautiful monochromatic card and a lovely take on the sketch. Thank you for playing along with us at Sweet Sketch Wednesday 2.
    Anne SSW2-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. May you have a blessed and creative 2023!
    Love the alternative colour combination on your Christmas card!
    Thank you for joining SSW 2
    Hugs from Africa!
    OlgaB

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is a lovely card, loving all the different design papers you've used. Especially being monocromatic. Great card and thanks so much for sharing it with us over a Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck.
    Hugs Kathie SSW2~DT

    BeantwoordenVerwijderen