donderdag 19 januari 2023

Week 3 bij 52 WTC.

 


Week 3 met de kerstkaartjes bij 52 WTC. 
Deze week een kaartje met een gnom. dit uit het pakket van de action.
Ik ben begonnen met een witte cardstock en daar een rood dp op. Ik heb de cirkelstans van Marianne gebruikt en daar diverse stukjes papier bij gezocht.


Een label met de gnom en de tekst met de gelukwens erop. En een stansje van een slee.



Hier even van dichtbij met nog een strikje erboven.


In de hoek nog een cirkelstikker met een tekst in de hoek.
Niet heel spectaculair, maar het is weer een kaartje.

Ik neem me voor om eens wat andere modelletjes te gaan maken, 
want ik ben niet meer echt tevreden met mijn kaartjes. 

Dit zijn allemaal kaartjes die ik nog in de laatste week van het jaar heb gemaakt en de inspiratie was erg ver te zoeken zullen we maar zeggen.
Ik werk altijd heel erg in het voren vanwege onze lange vakanties en dan wil het wel eens niet helemaal mee zitten met de ideetjes!
Maar het komt goed, ik heb veel bij jullie gekeken en zie ook weer heel veel stansjes die ik ook nog heb.
Ik wens jullie een fijne dag en succes met de kaartjes.
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes
Marijke.



13 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de layout mal leuk het labeltje met de kabouter
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een leuke kaart Marijke. Tof dat label met de gnoom en tekst.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een hele leuke kaart, Marijke! Jammer dat je zelf het gevoel hebt dat je geen inspiratie hebt. Hopelijk vind je hem snel! Maar echt: leuke kaart met de kabouter!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toch een heel mooi kaartje is het geworden hoor. Bij mijnsite de inspiratie ook wel eens zoek. Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nou nou Marijke je kaartjes zijn altijd prachtig hoor....niet te streng zijn voor jezelf....en dit is ook weer een leukerd!!!
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een erg leuke kaart heb je gemaakt met die ronde mal.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke gnome op je kaart.
    Mooi om hem in een tag te verwerken op die mooie achtergrond met vele vakjes.
    Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om de cirkelstans te gebruiken op een kaart en wat heb je een leuk tag met grappige gnome,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje heb je gemaakt Marijke met de leuke tag erop!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke kaart Marijke met mooie label en arreslee
    Heel herkenbaar , ik kan ook weinig maken zo ver tevoren
    Warme groeten Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk om de lay-out cirkel op een vierkante kaart te plakken en dan verder te decoreren Marijke. Een vrolijke kerstkaart weer.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen