donderdag 7 september 2023

Week 36 bij 52 WTC met een reminder: maak een tagkaart






Week 36 met de kerstkaartjes bij 52 WTC. 

Deze week nog een reminder van de uitdaging van Ingrid.
Zij wil graag tagkaarten zien met een hert of rendier erop! 
Dus een kaart in de vorm van een tag en niet een tag er apart bij!

Deze keer heb ik een andere vorm genomen, dit is een kleine stans van SL


Ik heb de stans gelijk uit een grijs/blauw dp gestanst en daarop nog een papier.
Het plaatje heb ik ook in de vorm uitgestansd.
Deze keer wel een Rudolf ervoor.


En op de zij flap heb ik nog een tekst dubbel uitgestansd.


Ook dit kaartje snel klaar, maar niet minder leuk toch?

Jullie kunnen vandaag nog gezellig meedoen met de uitdaging.
We willen veel tagkaarten zien natuurlijk!
Voor nu zeg ik veel succes en een gezellige dag. 
Ik kom zeker even langs in de loop van de dag.

Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes
Marijke.




















12 opmerkingen:

  1. Een mooi label met de stoere Eland en een leuk model.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal mooi is deze geworden !
    grtjs, Martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi label met wintertafereeltje en het leuke rendier
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Marijke en leuk idee om hier de ticket stans voor te gebruiken!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie labelkaart Marijke en leuk dat tafereeltje achter Rudolph.
    Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel, heel mooi deze tag en het leuke rendier steelt de show. Prettig weekend. Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stoere tag heb je met Rudolf gemaakt en een leuke tekst op de zijflap,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel tof label Marijke. Wat staat het rendier mooi in het winterse landschap. We hebben een leuke dag gehad op de beurs, dat is eigenlijk het belangrijkste., maar toch ook een paar leuke mallen gekocht, design papier en karton voor de basis.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg mooi label heb je gemaakt. Leuk met de tekst op de flap. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke labelkaart Marijke! Wij waren een weekje weg, dus ik ben wat later met reageren. En ik zag dat ik mijn voorbeeldkaartje was vergeten te plaatsen op 52WTC. Nou ja.
    Leuk hoe je die tekst op de flap gezet hebt.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Marijke,
    Door het drukke weekend, nu pas tijd om te reageren...
    Leuke tagkaart laat je hier zien met het toffe rendier van Marianne er op.
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen