donderdag 14 september 2023

Week 37 bij 52 WTC.

 


Week 37 met de kerstkaartjes bij 52 WTC. 

Bij 52 WTC de top drie van de uitdaging van vorige maand.
Alle dames gefeliciteerd met jullie mooie kaartje.
Dit is een gecombineerde kaart van een stukje oude kaart met nieuw!
Ik ben begonnen met een crème cardstock en hierop een goud dp papier.
Het plaatje komt van een oude kaart die ik had gemaakt maar ik niet goed genoeg vond! 
Het gouden randje zat er nog onder.



Ervoor heb ik een paar koekmannetjes van hout geplakt. 
En nog een takje met strikje boven in de hoek!
Onder het plaatje nog een stukje goud karton.


De tekst boven aan met nog een koekmannetje!
Het gouden randje tussen het papier aan de bovenkant!


Een kaartje met veel goud geworden, maar dat hoort wel bij de kerst!

Ik vond het zonde om dit plaatje weg te doen en een beetje recycling kan wel toch?
Dit is mijn kaartje voor deze week. 
Ik wens jullie veel succes weer met een kerstkaartje.

Bedankt voor jullie bezoekje en 
groetjes Marijke.






10 opmerkingen:

  1. Je hebt er een mooie kaart van gemaakt met de oude en nieuwe ingrediënten. De gouden accenten maken het heel feestelijk.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan en idd zonde om het plaatje weg te gooien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super gezellig en leuk kerstkaartje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk kaartje. Weggooien is zonde, heb ik ook moeite mee.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een leuke kaart gemaakt met je gecombineerde oude en nieuwe spullen.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Recycling kan zeker, juist leuk dat zoiets een tweede leven krijgt! Heel leuk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een fijne kaart Marijke en mooi samen gesteld.
    Fijn weekend, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk samengesteld Marijke !!!
    Gaaf resultaat !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kerstkaart met een mooi plaatje en gaaf met de gouden accenten,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen