donderdag 29 februari 2024

Week 9 bij 52 WTC met een uitdaging



Week 9 met de kerstkaartjes bij 52 WTC. 
Bij 52 WTC vinden jullie de uitslag van de uitdaging van de kerstdieren.

Dames allemaal gefeliciteerd!

Deze week de laatste donderdag van de maand februari en dus weer een nieuwe uitdaging.

Ik mocht het deze keer verzinnen en ik zou het leuk vinden als jullie je kleine restpapiertjes erbij pakken en deze gebruiken. Maar wel in combinatie met sneeuwvlokken.
Die mogen er bij geplakt of in het papier zitten, als ze er maar op staan!

Ik ben begonnen met een zilveren cardstock en daar dan diverse restjes papier die ik stukjes heb gesneden. Ik heb ze zo geplakt dar er nog een reepje zilveren cardstock  doorheen komt.


In het midden een grote tekst van nobody-else met eronder een grote sneeuwster.
Aan de bovenkant nog een paar kleine sneeuwvlokjes geplakt. 
En zo leuk het gebreide stukje heeft ook nog en ster. Dus sneeuwsterren genoeg!
Geen erg moeilijk kaartje maar wel leuk om te maken met al die stukjes!

Het is een makkelijke uitdaging denk ik, iedereen heeft wel restjes over toch? 
Dus doen jullie allemaal gezellig mee? Jullie hebben een hele maand om hieraan mee te doen!

Het prijsje wat ik ter beschikking stel.
Deze keer allemaal vogeltjes!



Ik kom vandaag zeker even langs bij jullie.
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes
Marijke.







 

12 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de verschillende strookjes dp en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke en vrolijke kerstkaart en idd geen moeilijke uitdaging maar wel leuk bedacht!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk met die restanten !!!
    Knap in elkaar gezet !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke challenge heb je bedacht, je maakte een supermooie kaart met de restjes en de leuke blikvanger,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie restjeskaart, ik denk dat deze challenge veel succes zal hebben, wie heeft er immers geen restjes... En we doen vast veel inspiratie op over de verwerking van restjes...
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje heb je gemaakt Marijke.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart met die stroken papier, Marijke! En prachtige grote sneeuwvlok!
    Leuke uitdaging bedacht je.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuke challenge is het Marijke. ik houd erg van restjes opmaken. Jouw kaart is ook heel leuk! Strookjes vind ik ook al leuk. Die strookjes waren trouwens de enige restjes, Het DP was gewoon van en blokje, dus zou niet eerlijk zijn die morgen te linken...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een leuke challenge bedacht, en er een leuke kaart voor gemaakt met de restjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Marijke,
    Jij maakte wel een hele mooie restjeskaart! Mooi voorbeeld is het!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt een mooie inspiratie-kaart gemaakt voor de leuke challenge die je bedacht hebt Marijke. Mooi om die zilveren ijskristal als blikvanger te gebruiken.
    Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)

    BeantwoordenVerwijderen