donderdag 7 maart 2024

Week 10 bij 52 WTC


Week 10 met de kerstkaartjes bij 52 WTC. 

Ik heb nog een reminder gemaakt van de uitdaging van vorige week.
Ik mocht kiezen en ik wil graag kleine reststukjes papier zien en daarbij wat sneeuwvlokken.
Deze keer had ik allemaal reepjes over en heb deze gebruikt.
Er bovenop een elfjesplaatje. 



Het is weer zo'n leuk plaatje van de knipvellengalerij.
Ik heb er nog een rood papier onder gedaan voor het contrast.



Verder wat sneeuwsterren met een pareltje erop.
Bovenaan een stempel gebruikt voor de tekst.
Dit is het weer. Ik vind dit zulke leuke plaatjes en ben er erg blij mee! 
Komen zeker nog meer kaartjes mee hoor!

Doen jullie ook nog mee met de uitdaging. 
Jullie kunnen tot 24 maart jullie kaartje op het blog zetten van 52 WTC. 
Ben benieuwd wie er allemaal mee doen met de uitdaging!
Ik kom zeker even langs vandaag.
Bedankt iedereen voor je bezoekje en groetjes
Marijke.
 
Het prijsje voor de winnaar.











 

13 opmerkingen:

  1. Leuk is je kaart geworden Marijke en wat een schattig plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zo die strookjes en dan het elfje er bovenop. Het is inderdaad weer een lief plaatje, Marijke! Leuke kaart.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de leuke kleuren en leuke details en wat een superschattig plaatje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een leuke voorbeeld kaart gemaakt met de stroken en het schattige plaatje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kerstkaart. Leuk plaatje en mooi papier erbij. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig kaartje met het leuke plaatje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leukerd met die elf !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie strookjeskaart heb je gemaakt en een superleuk plaatje heb je gebruikt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke kerstkaart en zo kun je mooie restjes verwerken , groeten Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie restjeskaart is het deze week geworden.
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Marijke,
    Amai, zijn we echt al week 10? Wat gaat het snel.
    Wat een mooie kaart maakte je en ja, ik zie de restjes papier... Mooi gedaan zo!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke challenge hoor, heb je heel leuk bedacht.
    Wat een lieverd, deze elf, die oogjes.

    Via hier wil ik je bedanken voor mijn kaart die ik kreeg voor mijn verjaardag.
    Ook al zijn mooierd.
    Ik ben er heel blij mee, kreeg heel veel zelfgemaakte post, het was een feestje om alles open te maken en te bekijken.
    En bekijken doe ik ze nog steeds, want ze hangen allemaal in mijn huiskamer, héél gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen