donderdag 14 maart 2024

Week 11 bij 52 WTC.

 



Week 11 met de kerstkaartjes bij 
52 WTC. 

Vandaag heb ik nog een kaartje met allemaal reepjes in een V-vorm te laten zien.
Ik heb zoveel restjes papier dat ik het hele jaar wel restjes kan gebruiken. 
Doe ik niet, maar er zullen zeker wel meer restjes voorbij komen.
Ik heb me voorgenomen dit jaar eens geen nieuw papier te kopen maar eens een slag te slaan in mijn papier dat ik nog heb liggen. Dat wordt heel moeilijk want ik heb echt een papier verslaving! 
Maar kijken of het lukt!

Vandaag dus een groen kaartje met allemaal reepjes.
Erop de cirkel met de tekst van Marianne in het zwart en in het midden een groene cirkel met een vogeltje.



Het vogeltje komt van Facebook.


Ernaast nog een lantaarn met een kaars en een kersttakje erbij.


Bovenaan nog een paar vogeltjes.
Hier en daar nog een glittersteentje voor het effect en klaar is de kaart.
Doen jullie nog mee met de uitdaging van 52 WTC. 
Ik kom zeker even kijken vandaag! Veel succes allemaal en bedankt voor jullie bezoekje.
Groetjes Marijke.














11 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met je restjes leuk zo in de v vorm, leuke details heb je er verder bij gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi kaartje met al die strookjes, prachtige kleuren zijn het...en over papier verslaving , volgens mij hebben we daar allemaal last van.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooie kaart met leuke details, wat passen al die strookjes mooi bij elkaar!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi zo de strookjes in v-vorm Marijke en je hebt een schattig plaatje gebruikt. Mooi gedecoreerd met die leuke lantaren. Ik krijg ook mijn papier van zijn lang zal ze leven niet op, ach ja.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie reminder Marijke !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtkaart laat je zien…hele klus met al die restjes.
    Succes als je een jaar voort kunt met je restjes.
    Papierverslaving…ik ken er nog zoeentje! 🙈😂
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent leuk met de restjes bezig geweest. De achtergrond is erg mooi. Deze tinten zijn zo mooi. De lantaarn is een leuk detail. Op deze mooie kerstkaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje heb je gemaakt Marijke!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart heb je gemaakt, mooi in deze kleuren . De lantaarn is ook heel mooi.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie reepjes kerstkaart heb je gemaakt in 't groen, leuk met de cirkel en het roodborstje,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Marijke,
    Wat een geweldig leuke kaart is dit! Mooie achtergrond met de strookjes en super lief plaatje er op...
    Ik kan niet beloven dat ik dit jaar geen papier ga kopen, het is ook hier een verslaving zoals je schrijft... ik kan er niks aan doen...
    Ik heb mijn bericht gisteren om 5u gepost en ben het vergeten te linken aan de 52-weeks-blog... Niet slim van me!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen