woensdag 27 maart 2024

KKT : donkerpaars met craft.



Vandaag weer de laatste woensdag van de maand Maart dus we hebben weer een kleuren uitdaging bij Martina.

We hadden de kleur donkerpaars en daar komt craft bij. Ik vind dit een moeilijke kleur.
Ik heb niets craft en vind het niet echt een mooie kleur. 
Had liever iets van geel gehad voor de lente of zo!

Ik had ooit eens een pakketje kleine craft kaartjes gekregen met envelopjes erbij. 
Dus deze heb ik nu maar gebruikt.
Mijn kaartjes zijn dus heel klein.
Ik ben begonnen met een craft cardstock en daarop een geruit papier en een andere kaartje een paarse stippel.


Ik heb de kaartjes tegelijk gemaakt en zo kon ik de stukjes papier dubbel gebruiken.
De een met een klein labeltje en de ander wat groter label.



Bovenaan nog een stukje ribbelkarton en een tekst.
 De kaartjes worden gegeven bij een bak met bloemen voor de buuf en de ander voor iets anders.



Het zijn kleine kaartjes dus er kan niet zoveel op. De onderste nog een touwtje erbij.
Ik ben wel benieuwd wat jullie allemaal ervan gemaakt hebben. Of jullie wat meer inspiratie hadden dan ik!
Ik kom zeker even kijken.
Voor nu zeg ik bedankt voor jullie bezoekje en groetjes
Marijke.




 

11 opmerkingen:

  1. Klein maar fijn, heel mooie kaartjes! Voor iets waar je eigenlijk niet van houdt goed gelukt, Marijke!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een leuke kaart gemaakt in deze kleurencombinatie Marijke!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eenvoudig, maar supergoed bedacht en mooi.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het zijn twee leuke kleine kaartjes geworden Marijke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. eenvoudig maar mooie kaartjes in de KKT-kleuren!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt er mooi kaarten meegemaakt. Ik vind ze erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaarten laat je zien. Voor jou dus een uitdaging die je zeker aangegaan bent met een mooi resultaat! Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Marijke,
    Deze zijn erg leuk geworden. Dat ribbelkarton past er mooi bij! Goed bedacht!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. die heb je leuk gemaakt ! mooie kaartjes zo
    fijn dat je er weer bij was deze maand,
    op naar de volgende
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Twee mooie kaartjes heb je gemaakt, inderdaad een lastige combi. Ik vind Kraft wel leuk om als accentkleur te gebruiken, maar echt als hoofdkleur vind ik ook lastig,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaarten.
    Dat ribbel karton past mooi, nooit aan gedacht.
    Handig om zoiets te gebruiken in plaats van weg gooien.
    Ik heb ook geen craft papier, en heb een stuk van een stempelverpakking gebruikt.
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen