zaterdag 15 juni 2024

In de zomerzon!



Vandaag maar een zomers kaartje gemaakt want van de zon buiten moeten we het ook niet hebben!
Een heerlijk lavendelveld in Frankrijk! Wat verlang ik daarnaar!

Het is een hoogtekaart geworden. Ik heb ook een dieptekaart gemaakt van de lavendelvelden en de hokjes heb ik gebruikt voor deze kaart. Hij is 4x uitgestanst.
Een crème cardstock en daarop twee kleuren paars.



Voorop de kaart heb ik nog een paar takjes lavendel uitgestanst en nog een paar vlindertjes die rondvliegen tussen de velden.


Nog een tekst en de kaart is klaar. Dit zijn kaartjes die snel klaar zijn maar je moet wel precies te werk gaan anders zit alles scheef!
Het andere kaartje komt een ander keertje want dit kaartje doet mee met de uitdaging van de Knipvellen Galerij op FB.
Wel dit is het weer. Ik wens jullie een fijn weekeinde met misschien een beetje zon!
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes
Marijke.


Deze kaart doet mee met de liftchallenge met de cut-it-up techniek


 

7 opmerkingen:

  1. Mooi Marijke , ook de kleuren !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart met dit leuke Franse tafereel.. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart met deze zomerse afbeelding, leuk de extra lavendel en de vlinders,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kaart met de lavendelafbeelding.
    Prachtig gemaakt Marijke.
    Ik denk dat iedereen wel stilaan naar wat zon begint te verlangen, die regen zijn we meer dan zat.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh Marijke, ik ga met je mee naar Frankrijk. Mijn favoriete vakantieland en ik kan door je mooie kaart de lavendel haast ruiken. Heel mooi deze afbeelding, een zonnestraaltje op deze herfstachtige dag.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met het mooie plaatje en de leuke mal
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen