dinsdag 11 juni 2024

Kaartje voor Ans.


Vandaag een kaartje voor Ans want zij is jarig vandaag!

Ik heb een kaartje gemaakt met lekker felle kleurtjes.
Lekker vrolijk deze kleurtjes en dat plaatje ook!

Ik ben begonnen met een rode cardstock en daarop een donkerrood papier en daarop een roze met hartjes papier. Tussen iedere laag zit een foamlaagje dus het is wel een dikke kaart.



Het plaatje is van de knipvellengalerij van Facebook.
Een vrolijk meisje met een bos bloemen.


Bovenaan nog een strikje en een tekst aan de andere kant. 
Eigenlijk een heel simpel kaartje.
Maar ik vind hem leuk en ik hoop Ans ook!

Wel dit is het dan weer. 
Ik wens Ans een fijne verjaardag vandaag en jullie een fijne dag.
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes Marijke.





 

7 opmerkingen:

  1. deze is leuk geworden, mooi gemaakt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het leuke papier en het schattige plaatje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je maakte een vrolijke kaart voor Ans met deze jongedame.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit mooie kaartje vindt Ans zeker leuk Marijke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat en leuk kaartje voor Ans. Zo'n vrolijk plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Marijke,
    Wat een lieve kaart maakte je voor Ans.
    Ik reageerde ook nog op jouw kerstkaart van vorige week.
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen