zaterdag 19 oktober 2024

Halloween!

 




Vandaag een Halloween kaartje. 
Ik ben eigenlijk niet van de Halloween maar ik had een paar plaatjes gekregen en die kwamen dan nu goed van pas bij de uitdaging van de knipvellengalerij op Facebook.

Ik ben begonnen met een oranje cardstock en daar een oranje papier op. 
Daarop de stans met de diverse stukjes.
Ik heb zwarte en paarse stukje gebruikt en op de zwarte nog een stukje oranje met bolletjes.




Het plaatje heb ik nog een beetje bewerkt met paarse inkt en daarvoor nog een stans van pompoenen.


Verder nog een stempel met Happy Birthday en afgewerkt met een paar glittersteentjes.
Ik vind hem eigenlijk wel leuk geworden en hij gaat naar mijn schoondochter want zij is gek op Halloween.
Wel dit is het weer.
Deze kaart doet mee met de uitdaging van de knipvellengalerij.





6 opmerkingen:

  1. Heel leuk Marijke en in mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke Halloween kaart heb je gemaakt Marijke. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echte Halloween kleurtjes en een leuk plaatje heb je voor deze leuke kaart gebruikt Marijke. Mooi die rand aan de bovenkant.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie Halloweenkaart heb je gemaakt met een leuk plaatje en de pompoenen maken het helemaal af,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met het leuke plaatje en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen