donderdag 10 oktober 2024

Week 41 met de kerstkaarten bij 52 WTC.




Week 41 met de kerstkaartjes bij 52 WTC. 

Vandaag nog een oudje als voorbeeld.
Deze kaart is nog van het eind vorig jaar maar nog niet laten zien.

Ik ben begonnen met een gouden cardstock en daarop een donkerblauw papier met gouden sterren.
Wat stroken van goud met wit papier en een gouden lint eroverheen.


Het plaatje is van Facebook en daarachter een gouden hologram papier.
Een vrolijke sneeuwman.


Bovenaan nog een gouden gekarteld strookje en een tekst en een boompje van stikkers.



Binnen in de kaart ook een stukje van het blauwe papier en aan de andere kant nog een tekst.

We zijn weer terug van onze vakantie uit Frankrijk.
We zijn een weekje eerder terug gekomen want het weer was niet goed. We hebben veel regen gehad en de voorspellingen waren ook niet goed, dus toen maar richting huis gegaan.
We hebben wel een mooie vakantie gehad en ik zal later wel wat foto's laten zien.
Die moet ik nog van mijn fototoestel halen.

Wel dit was het weer. 
Ik kom weer gezellig bij jullie langs hoor!
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes
Marijke.





































 

3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart laat je zien. Wat jammer dat het weer niet zo fijn was, nu is het hier ook niet fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een chique kaart met al die goudaccenten. Fijn dat jullie goed zijn thuis gekomen, alleen jammer dat dat eerder is vanwege het weer.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met het mooie papier en schattige plaatje
    gezellig dat je er weer bent
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen