donderdag 24 oktober 2024

Week 43 bij 52 WTC.

 


Week 43 met de kerstkaartjes bij 52 WTC. 

Vandaag een plaatje van een lief draakje.

Ik ben begonnen met een crème cardstock en met een stans de postzegelrand gemaakt.
Een oranje met groen dp en daarop een gouden band.
Onder het plaatje een stukje dp die ik door de embossing heb gehaald.


Het plaatje is van de knipvellen galerij en daar zit ook nog een stukje brons hologram papier onder.


Verder nog een paar sneeuwvlokjes in de hoeken en bovenaan een grote sneeuwvlok.
Nog een tekst in de andere hoek en klaar is de kaart.


Ik vind het een leuk plaatje en een leuke kaart geworden.
Verder weinig over te vertellen.

Dus ik wens jullie veel succes met jullie kerstkaartje en deze week zijn we waarschijnlijk al weer thuis.
Als het kan kom ik zeker even kijken bij jullie. Heb veel gemist van de berichten, dus veel in te halen!

Een fijne dag iedereen en bedankt voor jullie bezoekje,
groetjes Marijke.


3 opmerkingen: