donderdag 24 mei 2012

Birthday girl

Voor de vakantie maak ik altijd diverse pakjes met kaarten en papier om te kleuren. Voor onze huidige vakantie heb ik 61 pakjes gemaakt. Wil niet zeggen dat ik ze allemaal kleur maar ik kan ze maar beter bij me hebben niet waar? vorig jaar was dat ook zoiets, daar heb ik een paar van over en heb ik nu pas de kaart afgemaakt. Daar is deze ook van. Ik heb er ander papier bijgezocht en de bloemen gespoten. Verder een label erachter en een vlinder en wat plakparels en glitter. Kan best toch? Groetjes en bedankt voor jullie bezoekje.
Marijke.


3 opmerkingen:

  1. hoi marijke
    wat een goed idee dat je eerst alles bijelkaar zoekt dat scheelt als je eraan gaat werken!
    het is een schatje geworden met prachtig papier!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Marijke,lief die stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou jij hoeft je niet te vervelen in de vakantie haha.

    Je kaart is super mooi! Heel leuk gedaan!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen