woensdag 30 mei 2012

Wishing you sunshiney days!

Dit is ook een kaartje uit de voorraad van vorige zomer. Ik ben even een poosje afwezig dus pak ik deze kaarten erbij. Een stempel van Sara Kay, wist ik ook niet zo goed wat ik hier mee moest doen. De kleuren waren wat moeilijk te combineren met het papier wat ik uitgekozen had dus ander papier, andere bloemen en eigenlijk alles anders. Ik moet zeggen dat als ik zie wat ik vorig jaar gekleurd heb en wat ik nu doe met kleuren er toch wel duidelijk vooruitgang is te zien. En dat is goed natuurlijk. Ik wens jullie vooral zonnige dagen toe, want dat scheelt er nog wel een beetje aan. Groetjes en bedankt voor jullie bezoekje.
Marijke.



3 opmerkingen:

  1. Ziet er weer leuk uit Marijke.
    Ik heb dat ook altijd als ik nog wat oudere dingen bekijk, dan zie je hoe je technieken steeds veranderen.
    Voor jou ook veel zonnige dagen, zal je nog wel even op moeten wachten denk ik.

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi marijke
    een erg leuke en zonnige kaart en ja van jezelf herken je aan je werk dat je steeds groeit in je hobby,leuk is dat toch?
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit een prachtige kaart Marijke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen