maandag 24 december 2012

FIJNE KERSTDAGEN !!

Bij deze wens ik jullie allemaal een heel gezellige Kerst toe en een gelukkig en gezond 2013.

Het is een leuk jaar geweest wat betreft het knutselen, ik mag me lid noemen van het DT-team van DDCC en heb er weer verschillende volgers bijgekregen.Verder heb ik veel geleerd en mijn zolder/hobbykamer wordt een klein paleisje en is hopelijk snel klaar.
Volgend jaar heel wat plannen die ik wil uitvoeren maar of dat er allemaal van komt is nog maar de vraag.
We gaan het allemaal zien.
Vooralsnog eerst de Kerstdagen met familie en kinderen.
Nogmaals iedereen een heel fijne Kerst.


Groetjes Marijke.

3 opmerkingen:

  1. Ik wens jou en allen die je lief zij ook hele fijne feestdagen toe Marijke, op naar een super 2013.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook jij een hele fijne kerstdagen en een gezond 2013.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marijke!

    Hopelijk hebben jullie een gezellige kerst gehad. Ik wens je alvast een fijne jaarwisseling en een heel goed, gezond en creatief 2013!!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen