woensdag 12 december 2012

Nog maar een kerstkaart met Mo Manning

En hier nog maar een kerstkaart. Ik merk dat ik steeds weer kaarten bij moet maken want dan krijg ik van iemand een kaartje en die staat niet op de lijst. Zo ook deze. Ik heb maar weer een Mo manning plaatje genomen. Ik blijf ze heerlijk vinden om te maken. Natuurlijk weer gekleurd met de copics. De muts is aangesmeerd met glittersneeuw en de tekst heb van iemand overgenomen.Over de tekst heb ik nog een pearl poeder gedaan dus het glanst heel licht. Verder mooi papier met vogeltjes erachter.
Het is heel mooi papier, jammer dat het niet goed te zien is, de kleuren zijn heel fel rood van de vogeltjes. Het is weer een mooie kaart geworden vind ik en ook al is het de laatste zeker niet de minste.
Ik hoop dat ik nu klaar ben met kerstkaarten maken maar ik wens jullie nog veel sterkte met maken als je nog niet zover bent.
Ik zit heerlijk tussen de rommel van de verbouwing en mijn pc heb ik onder de lakens vandaan moeten halen. Ik denk niet dat we het redden dit jaar om het af te krijgen maar we gaan rustig door. En tussen de rommel zit ik lekker te knutselen, alhoewel ik moet zeggen dat het niet zo gezellig is om nu boven te zitten.
Wel groetjes allemaal en bedankt voor jullie bezoekje.
Marijke.



8 opmerkingen:

  1. Ik herken dat dat je opeens toch niet genoeg kaarten heb maar deze kaart is erg mooi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat is die geweldig Marijke en wat is dit een superstempel, ik vind hem helemaal het einde je kaart. Super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marijke
    Wat een lieverdje heb je gemaakt ondanks dat je in de rotzooi zit maar je kan wel lekker freubelen en even de bende vergeten
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schat van een kerstkaart en herkenbaar van niet genoeg kerstkaarten. succes verder met de verbouwing.

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh hij is super mooi geworden, wat een lieffie! En ik vind de rand van de muts zo mooi gedaan.
    Gelukkig heb je nog wel wat tijd kunnen vinden om te freubelen tussen de verbouwing door...

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kerstkaartje Marijke....en ook het plaatje heb je prachtig ingekleurd....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, zo herkenbaar, dat op het laatste moment nog moeten bijmaken van kaarten ;-) Dit is ook weer een leukje hoor! Succes nog met de verbouwingrommel ;-)
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen