dinsdag 5 februari 2013

Drie keer hoera voor....


Deze keer nog maar een Magnoliakaart. een leuke Tilda met kadootjes voor de jarige.
Achter de stempel de klok van Marianne. 
Deze heb ik bewerkt met Distress inkt stain gold. Er zit nu zo'n mooie glans over. Verder een tagje achter de stempel met een tekst drie keer hoera.
Aan de binnenkant heb ik nog een stempel gezet: druk vandaag op pauze en geniet.
Ik vind hem wel weer goed en ik hoop jullie ook.
Wel, bedankt voor jullie bezoekje en groetjes 
Marijke.







10 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend kaartje Marijke, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gedaan Marijke!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat lief en een leuke kaart!

    liefs gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schitterende kaart Marijke !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje heb je weer weten te maken Marijke....leuke Tilda ook, ik ben die nog niet vaak tegengekomen...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jaa het is weer een heel mooi kaartje. Leuk de tekst!!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een prachtig kaartje geworden! Tilda met dat beertje is ook erg schattig.

    Lieve groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen