maandag 18 februari 2013

Een dikke knuffel

En dan hier mijn andere kaart met de hortensia stempel.
Maar nu dan in het roze in combinatie met zacht groen. Weer gekleurd met mijn potloden.
Mooie zachte pastelkleurtjes in de papieren, met achter de bloem een stans en een roze lint.
Verder een bloem met een kant en strikje.
Natuurlijk ook de mooie tekst stempel.
Het is echt leuk om zo'n kaart te maken, weer eens heel iets anders dan een stempel met een persoon.
Omdat de stempel met potloden is gekleurd laat ik deze kaart meedoen met de challenge van : Kleuren met potloden: alles mag.
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes maar weer,
Marijke.






14 opmerkingen:

  1. Ik vind het werkelijk een schitterende kaart, prachtige kleuren, super !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie en zachte kaart !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart en zo mooi ingekleurd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Woow dit is schitterend ingekleurd!! Prachtige kaart!!

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gekleurd, een heel mooie kaart Marijke!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Marijke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je die hortensia mooi ingekleurd Marijke....een prachtig geheel....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat heb je dit supermooi gemaakt Marijke, ik vind het werkelijk prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superrr!!! en zo mooi gekleurd!!

    Erg leuk dat je meedoet met onze eerste challenge op het "Kleuren met Potloden blog". Ik wens je veel succes :-)

    Liefs Jenine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Marijke,
    Wat kan jij prachtig werken met je potloden.
    De hortensia bloeit !
    Ik heb je aangemeld op je blog, omdat ik hoorde, dat je zo prachtig kon kleuren.
    En ze hadden gelijk.
    Heel veel succes.
    Ik doe het wel met 3 D.
    Gr Leny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend!! Geweldig gekleurd!! Gezellig dat je meedoet bij Kleuren met potloden! Een fijne dag vandaag, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtige kaart bedankt voor je deelname bij kleuren met potloden

    BeantwoordenVerwijderen