zondag 16 juni 2013

Nog een jongenskaart.

Ik heb maar weer eens een jongenskaart gemaakt.
Een digi van Kenny K. Ik vind deze digi zo lekker kleuren en je kunt er zo goed een kaart van maken voor jongens.
Ik heb hem gekleurd met mijn Derwent potloden, maar dan vind ik sommige dingen te flauw van kleur en deze heb ik dan weer aangetipt met mijn copics. Gaat heel goed samen.
Verder heb ik er diverse papieren achter gedaan waaronder een stukje behang. Geeft wel een leuk effect vind ik. Nog wat sterretjes en een labeltje met een touwtje. Ik vind hem weer leuk, lekker stoer.
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes maar weer,
Marijke.


7 opmerkingen:

  1. Leuke, stoere jongenskaart!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie jongenskaart marijke, heel mooi ingekleurde stempel...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marijke
    Een erg leuke en stoere jongenskaart en vind het TOPPY gekleurd zo met de potloden
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige stoere kaart Marijke, ik vind hem super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke stoere jongenskaart! Leuke digi en details
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker stoer deze jongenskaart, erg mooi!!
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen