zondag 2 juni 2013

Wedding Day!!

Deze kaart heb ik voor Ine gemaakt. Die is op 17 mei getrouwd.
De stempel is ingekleurd met de copics en de achtergrond heb ik gespoten met wolkjes.
De stipjes in de hoekjes heb ik gemaakt met een nieuw soort embossingoeder,` embossing enamel`.
De korreltjes strooi je op de kaart en je verwarmt het met de heather aan de onderkant van de kaart.
 Zo blijven het korreltjes. Net of er rijst gestrooid is toch?
Het ging even moeilijk, want het papier werd helemaal bruin aan de achterkant, maar dat zie je gelukkig niet!!
Verder veel glans en glitter en het papier erachter is echt wedding papier. Verder een etiket met een kantje erachter en een mooie hoek met vlinder en bloemen met lintjes erdoorheen.
Aan de binnenkant heb ik nog een stempel LOVE gemaakt en met embossingpoeder bewerkt, zie je niet zo goed, maar in het echt wel. Zo ook op het etiket met goud gestempeld en een vlinder erop.
Ik hoop dat ze hem mooi vinden en een geweldige dag hebben gehad.
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.


Binnenkant




6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Marijke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi trouwkaartje marijke...prachtige accentjes erop gemaakt....
    SCHITTEREND!!!

    groetjes rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw,wat een beauty van een trouwkaart,mooie kleuren heb je voor je kaart gebruikt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend trouwkaartje heb je gemaakt voor Ine Marijke, ik vind hem helemaal super, top weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Marijke.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen