maandag 12 augustus 2013

Happy Summer!!

We zijn heel druk ons huis een opknapbeurt te geven en ik moet zeggen dat het kleuren er wel een beetje bij inschiet.
Maar toch even een beetje rust en een kaart gemaakt met die leuke digis van Sherri Boldy.
Deze keer Tina Tatters, lekker lui zitten en genieten van de dingen om je heen. Zo zie ik deze digi.
En gelijk heeft ze toch? Ik heb haar gekleurd met mijn copics, bewerkt met een malletje van bladeren en gedept met een spons en daarna nog wat frantage poeder.
Diverse papieren en malletjes gebruikt, nog wat bloemen en een vlindertje.
Een lekker vrolijk kaartje toch?
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes
Marijke.

.

4 opmerkingen:

  1. Prachtig zomers kaartje Marijke....

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is die schitterend Marijke, ik vind hem helemaal geweldig mooi. Top weer. Succes met het opknappen van het huis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart Marijke en ook je andere kaarten die ik tijdens mijn vakantie heb gemist zijn erg mooi geworden.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen