zondag 11 augustus 2013

Kerstkaartjes.......

Ik kan niet zeggen dat ik echt inspiratie heb om kerstkaarten te maken, dus dacht ik ik ga een paar snel klaar kaartje maken, dus niet kleuren en niet veel toeters en bellen.
Ik heb een stans gebruikt van een boom ( weet even niet meer van wie deze stans is!!) en deze op verschillende manieren uitgestanst. Eerst heb ik er eentje van zilver gemaakt en helemaal open gemaakt, een wit stockkaart met stippels erachter geembost en daar weer achter een glitterpapier. Een lintje en een strikje en een glitterster. In de boom heb ik nog allemaal glittersteentjes gedaan voor het glitter effect.
Heel simpel maar een leuk geheel, vind ik.


Daarna heb ik een gouden boom uitgestanst en deze dicht gelaten. Een mooi bewerkt zwart papiertje erachter en daar weer een gouden rand achter. Een tekst en ook een strikje. Het geheel op een zwarte stockkaart. Verder niets, heel simpel voor mijn doen maar vind het toch wel wat hebben.
 Zo heb ik heel snel twee kaarten klaar.
Wel misschien voor jullie ook een ideetje??
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes maar weer,
Marijke.




1 opmerking:

  1. Laat het dan simpele kaartjes zijn ze mogen echt wel gezien worden....PRACHTIG!!!!

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen