zondag 16 juni 2019

Be a dreamer!


Ik heb deze keer een kaartje gemaakt met inkt.
Soms zit ik wel op Pinterest te kijken en dan zie ik zulke mooie kaartjes en stansjes en dingen die ik ook wel in huis heb! Met deze kaart is dat ook zo!
Ik zag heel veel kaartjes met veertjes en veren stansen dus bij deze ook eentje gemaakt!


Ik heb gewerkt met distressinkt in blauw en geel en honingbruin.
De cardstock erachter is turquoise, de veer eruit gehaald en er naast gelegd.
Zie je mooi de cardstock eronder.


Verder veel stempeltjes van veren als achtergrond gebruikt en een dromenvanger uitgestanst.
Daar nog de tekst op gestempeld en uitgesneden.
Ook nog een paar glitterkraaltjes bij gedaan.


Nog een strikje en wat kleine veertjes bovenaan .


Nou weet ik eigenlijk niet zo goed wat ik met zulke kaarten kan, maar hij zal zeker een bestemming krijgen. Wat vinden jullie ervan?  Ik hoor het graag, want ik weet het niet! 
Voor nu bedank ik jullie voor je bezoekje en berichtjes en groetjes vanuit Frankrijk,
Marijke.








9 opmerkingen:

  1. Leuke verenkaart Marijke.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk.
    Voor bijvoorbeeld iemand die van baan gaat veranderen, of die stage gaat lopen in het buitenland.
    De techniek vind ik erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi en kleurrijk kaartje Marijke...een prachtige achtergrond en die veertjes maken het heel speels..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie stempelkaart Marijke, ook leuk de uitgestanste veer en de dromenvanger, echt heel leuk!
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Marijke heel mooi gedaan met de inkt!
    Ik verander wel eens een tekst als dat beter uit komt.
    Hele fijne vakantie hoor!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh je bent nog steeds weg! Geniet ervan! Je kaart is supermooi! de kleuren zijn prachtig bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk met de veer en dromenvanger en mooie kleuren!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart, heel mooie kleuren en stempels, en zo leuk met die veer en dromenvanger ! Ik heb vandaag toevallig ook een kaart met een veer op mijn blog gezet, maar had die al een tijdje geleden gemaakt. Nog een fijne vakantie ! Enny

    BeantwoordenVerwijderen