zondag 30 juni 2019

Happy Birthday!


Vandaag een verjaardagskaart voor mijn oudste zoon! Hij is altijd midden in onze vakantie jarig.
Ik heb wel een kaartje voor hem gemaakt en die krijgt ie wel als alles goed verloopt!
Na de vakantie geeft ie altijd een feestje dus dat komt wel goed!


Het is een heerlijk zomers kaartje geworden. Een strandgezicht. 
Het zijn twee plaatjes aan elkaar geplakt. 
Het een de surfer en de andere de schelpen. Ze liepen zo mooi in elkaar over dat ik ze maar allebei heb gebruikt.
Verder veel aquablauw.


Nog een strandpaal en veel schelpen erbij.


En in de lucht nog een paar meeuwen. Een echt strandgezicht.
Op het plaatje is een jongen te zien en hij lijkt wel op mijn zoon toen hij nog klein was!
Dat vond ik ook wel grappig!
Nog een grote tekst erbij in mooi blauw. Valt goed op.
Ik hoop dat ie hem mooi vind!  
Dus Melvin gefeliciteerd jongen en tot snel!

Bedankt allemaal voor je bezoekje en groetjes,
Marijke.




6 opmerkingen:

  1. Oh, wat een prachtige kaart voor je zoon, een heel mooi strand-tafereel, heerlijk "verfrissend" bij dit warme weer ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je zoon. Wat heb je een mooie kaart gemaakt en wat leuk hoe je de plaatjes gecombineerd hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart voor je zoon . En leuk twee plaatjes !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart voor je zoon Marijke, leuk om 2 plaatjes te gebruiken en..gefeliciteerd met zijn verjaardag,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik weet zeker dat Melvin deze kaart leuk vind.
    Grappig dat de jongen op het plaatje op je zoon lijkt, dat maakt het kaarten maken extra leuk, dat soort details.
    Gefeliciteerd met je zoon

    BeantwoordenVerwijderen