donderdag 4 juli 2019

Week 27 bij 52WTC met reminder


Week 27 bij 52 WTC met de kerstkaartjes.
Deze week nog een reminder van de uitdaging van Bep.
Zij wil graag een sneeuwpop zien op je kaart. Ik heb nog zo'n gezellige sneeuwpop net als vorige week. Ook deze komt van mijn vriendin vandaan. Geknipt en geplakt dus voor mij een makkie!



Ik ben begonnen met een rode cardstock en hier de smalle ticketstans gebruikt.
Daar weer rood DP op en daar weer een beige papier met een breipatroon.
Lekker voor de winter als het sneeuwt!


Het sneeuwmannetje met een tekst erbij.


Boven aan een randje en een sneeuwrand ervoor.
Ook diverse sneeuwsterretjes opgeplakt.


Nog zo'n leuke sticker met een groet.


Aan de voorkant een mooie strik en een cadeautje en aan de binnenkant een takje groen en een strik.
Er zitten nog diverse sneeuwsterren met een rood glittersteentje.
Weer een vrolijk kaartje vind ik, wat jullie? 

Doen jullie nog mee met de kerstkaartjes of heeft de vakantievirus al toegeslagen? 
Als het goed is heb ik tijdens de vakantie nog kaartjes gemaakt maar kan dit nog niet met zekerheid zeggen, want dit bericht is nog voorgeprogrammeerd.
Ik heb geen idee of ik zin had om kerstkaartjes te maken tijdens de vakantie, jullie zullen het zien de komende tijd!
We komen deze week waarschijnlijk thuis na een heel lange vakantie!
Ik bedank jullie voor je bezoekje en alle berichtjes,
groetjes Marijke.





14 opmerkingen:

  1. Heeeel mooi is je kerstkaartje Marijke , deze kleine ticketstans prachtig opgemaakt en ook een super schattig sneeuwpopje erop
    bedankt voor je deelname
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een vrolijke ticket kaart heb je gemaakt wat een schattig sneeuwpopje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart heb je gemaakt met die grappige sneeuwpop.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kerstkaartje Marijke....de sneeuwman steekt zijn neus in de wind!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. vrolijk kaartje Marijke, met die leuke sneeuwpop.
    DAn ziet al die weken er weer al op, wat gaat dat toch snel...maar jullie hebben wel ontzettend veel gezien volgens mij.

    liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooie kaart Marijke, leuke sneeuwpop en mooi papier en versieringen ! Ja, ik doe nog mee hoor, dan heb ik minder stress in december ! :) Wat gaat de vakantie toch snel hé, alvast welkom thuis ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel handig zo'n vriendin met mooie plaatjes die al kant en klaar zijn! Weer een hele leuke kaart, Marijke.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook deze kaart is weer superleuk!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke vrolijke kerstkaart Marijke! Top!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke kerstkaart met grappige sneeuwpop. Hoop dat jullie een fijne vakantie hebben gehad en alvast welkom thuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook deze is weer heel erg mooi met de ticketstans, leuk plaatje en alles mooi gecombineerd,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart !
    En kaartjes maken in de vakantie , ik kan het niet hoor !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuk en grappig kaartje is het zo geworden ! geslaagd
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen