woensdag 24 juli 2019

Een hele fijne dag!


Vandaag een roze kaartje voor jullie! Deze heb ik nog op vakantie gemaakt en thuis een beetje afgemaakt!


Ik ben begonnen met een lila cardstock en daarop een DP. Daarop een stansje van Ali van het hekwerk en paars DP onder het plaatje.


Het plaatje met mooie bloemen op een stans geplakt.


Onderaan diverse bloemen stansen.


En bovenaan nog meer bloemen en een tekst.
Al met al een vrolijk kaartje geworden en ik heb hem al verzonden ook!

Ik moet zeggen dat ik met deze warmte geen zin heb om nieuwe kaartjes te maken, jullie wel?
Het is in mijn kamer op zolder zo warm dat ik er zo weinig mogelijk kom.
Dus alleen maar kaartjes die al klaar zijn!  
Ik wens jullie veel  sterkte met de warmte komende dagen en misschien zijn jullie heerlijk op vakantie of verkoeling aan het zwembad of zee!
Groetjes Marijke.







7 opmerkingen:

  1. Hi Marijke
    Wat een prachtig kaartje zeg ! Mooie kleurtjes en heerlijk zomers.
    Op mijn hobbyzoldertje is het ook veel te warm ! Overal eigenlijk !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend kaartje, zo mooi
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Marijke! Mooi in deze lila tinten, leuk zijn de bloemen onderaan. Ik had mezelf voorgenomen om niet veel te doen behalve knutselen, maar ook daar komt het niet zo veel van.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie lila kaart Marijke. Maandag had ik een dagje vrij en daar heb ik een 'kaartenmaakdagje' van gemaakt. Was al keilang geleden :) Ik kan het binnen nog redelijk op temperatuur houden. Groetjes, en hou het cool :) Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie zomerse kaart Marijke. Lekker fleurig. Het is voor mij te warm, ik word er echt ziek van door medicijnen die ik slik dus ik hang maar wat binnen bij de ventilator :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, klopt, ik ben meer aan het bloggen dan kaarten maken. En als iedereen dat doet, hebben we straks niets meer te bloggen...hihihi... dus mijn kerstkaart toch maar gemaakt vandaag! Jou kaartje is heel mooi in deze zachte tinten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb nog steeds kaarten gemaakt, maar nu heb ik alles opgeruimd, het is echt veel te warm. Ik vind je kaartje heel mooi en zomers en ook leuke kleurtjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen