donderdag 18 juli 2019

Week 29 bij 52 WTC



Week 29 alweer van de kerstkaartjes van 52 WTC.
Deze week laten Nancy en Marijke een kaartje aan jullie zien als inspiratie.
Ik heb een kaartje gemaakt met een vogeltje! Doet het ook altijd wel met de kerst!


Ik ben begonnen met een witte cardstock en daarop een grijs DP.
Dan een stans van Ali met het rode hekwerk.
De vogel heb ik eerst nog op een taartrondje geplakt.
En toen de lantaarn ervoor! Ik heb de kaars  maar aangedaan!


Een takje ervoor met een rode bloem en glittersteen.
En bovenaan nog een touwtje.


Nog een tekst en dat was het wel weer! Ik vind het een mooi kaartje, een beetje klassiek!
Wat vinden jullie ervan? 
Die lantaarn vind ik ook zo mooi, ga hem zeker meer gebruiken.
Dit was mijn inspiratiekaartje voor jullie te zien bij 52 WTC .
Ik wens jullie veel succes! Ik kom zeker even langs vandaag! 
 Bedankt voor je bezoekje en groetjes,
Marijke.





24 opmerkingen:

  1. Superleuke inspiratie kaartje Marijke , mooi lantaartje !!
    Fijne donderdag en plezier met je hobby .
    GRoetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi en lekker vrolijk kaartje en die lantaarn is inderdaad prachtig!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. weer een mooi kaartje leuk plaatje heb je gebruikt

    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi inspiratie kaartje Marijke, lief plaatje met die vogel, en inderdaad de lantaarn is heel leuk!!

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Marijke! Leuk plaatje en die lantaarn met brandende kaart, en kerstrozen is prachtig.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vogeltjes doen het idd altijd goed op kerstkaarten, net als je mooie lantaarn!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie kerstkaart Marijke. Ik ben dol op vogeltjes, ik kijk er altijd graag naar en ben altijd benieuwd wat er in die koppies om gaat. Je lantaren is super, net of er craquelé op zit.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kaart Marijke, mooie stansen, schattig vogeltje en zo leuk met die lantaarn erbij ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marijke,
    ik zag hem al bij 52 weeks. Heel mooi kaartje en natuurlijk heb je de kaars aangestoken! Staat een stuk gezelliger!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Marijke!..leuk met het vogeltje erop verwerkt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vogeltjes op een kerstkaart is altijd goed!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi kaartje, Marijke! Dat lantaarntje met brandend kaarsje is mooi! En lief vogeltje.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kerstkaart Marijke, leuk plaatje,mooi is de lantaarn en ook de afwerking is weer top
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi vogelplaatje ! Leuk detail met de kerstlantaarn erbij ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele mooie kaart Marijke met het vogeltje!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart Marijke. Heel. Kooi samengesteld. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele mooie kerstkaart. Leuk met het vogelplaatje en de brandende lantaarn.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Vogeltjes doen het inderdaad altijd goed op kaarten :-) Wat mooi en gezellig is deze kaart! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi sfeervol kaartje Marijke !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige Kerstkaart!
    Doet zeker nostalgisch aan, hou ik wel van.
    Je lantaarn is toppie, snap dat je die vaker wil gebruiken:)
    Heel fijn weekend, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een prachtig kerstkaartje Marijke!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een superlief kerstkaartje
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nice article admin thanks for share your article keep share your knowledge i am waiting for your new post check the north face school uniform kindly review and reply me

    BeantwoordenVerwijderen