donderdag 25 juli 2019

Week 30 bij 52 WTC met een uitdaging.



Week 30 van de kerstkaartjes bij 52 WTC.
Het is de laatste donderdag van de maand juli dus weer een leuke uitdaging erbij. Deze keer heeft Ineke gekozen en zij koos voor een CAS-kaartje!
Moeilijk vind ik maar ik heb even afgekeken op Pinterest en daar zag ik deze kaart in andere kleuren maar wel erg leuk!



Dus de keuze was snel gemaakt en ik ben begonnen met een witte rechthoekige cardstock.
Daar twee verschillende helften op.


De bovenkant door de embossing gehaald met allemaal sterretjes en een tekst er verhoogd opgeplakt.


De onderkant met groen en rood glanspapier gedaan en een rood lint over de helften voor de afscheiding.
Daar nog een klein groen strikje op en twee pakjes ook in glanskarton.
Ik vind hem best geslaagd wat jullie?

Gaan jullie mee doen deze week? Ik ben benieuwd. Allemaal veel succes en ik kom zeker even langs,
groetjes Marijke.




19 opmerkingen:

  1. wat een leuke CAS kaart leuk met die pakjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een leuke kaart gemaakt Marijke. Tof hoe je dat strikje hebt gemaakt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke kaart, Marijke. Ideetje om te onthouden, met de bovenste helft embossing en de onderste DP!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Slim om even op pinterest inspiratie op te doen Marijke. Het is een mooie CAS-kerstkaart geworden vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige Cas kerstkaart Marijke , de helft streepjes en embos
    Fijne donderdagse groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een leuke CAS kaart gemaakt! Leuk met die 2 verschillende helften.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart met zowel embossing als DP.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie CAS kaart Marijke, mooi papier en leuk het lintje voor de afwerking. Ik kan zoveel bestellen als ik wil, dus ook alles tegelijk, doe het altijd op mijn telefoon
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke combinatie van het papier met de geƫmbosste sterren!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke CAS kaart, heel mooi gedaan ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje heb je gemaakt! Ik vind dat ook altijd moeilijk een CAS kaartje!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Afkijken is helemaal niet erg hihi. Wat een leuke cas kerstkaart, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke voorbeeldkaart voor de CAS challenge van 52 WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gave kaart Marijke !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zeker gelukt! Heel leuk met dat strikje om het lintje!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nice article admin thanks for share your article keep share your knowledge i am waiting for your new post check the north face school uniform kindly review and reply me

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke CASkaart !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een superleuke kerstkaart Marijke!
    Alvast een fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen