donderdag 11 juli 2019

Week 28 bij 52 WTC


Week 28 van de kerstkaartjes bij 52 WTC.

We hebben een winnaar en een top 3 van de challenge van afgelopen week:

De top 3:
1- Henriƫt
2- Carolien
3- Annie

De random winnaar is nr 26 en dat is Anita.
Dames van harte gefeliciteerd allemaal!

Dit kaartje heb ik nog gemaakt voordat ik op vakantie ging, dus ergens in februari!



Het is een langwerpig kaartje geworden met veel wit en blauw. 
Het DP is van de Action net als de stempel.
Deze is gekleurd met de copics.


Verder wat bergjes en sneeuwpegels en nog een kerstwens een beetje verhoogd opgeplakt.


Het is niet echt een hoogstandje maar wel een fris kaartje met al dat blauw.

We zijn weer terug van een lange vakantie en bijna weer helemaal op orde met de caravan. Een par kleine klusjes moet mijn man doen om volgende keer weer direct te kunnen vertrekken.
Voor ons zit de vakantie er op voor dit jaar! 
Maar wat een lange vakantie en wat hebben we veel gezien. 
Niet altijd goed weer, maar dat hoeft ook niet. Je doet meer met 20 graden dan met 40 graden.  (haha) 
Nu nog heerlijk nagenieten van alle foto's en een mooi boek hier van maken, vind ik ook altijd leuk om te doen!
Degene die nog op vakantie gaan of nu zijn wens ik veel plezier en heel veel goed weer.
Ik bedank jullie voor je bezoekjes en commentaren tijden de vakantie en ga dit weer goed maken door weer heerlijk te kijken op de blogs. 
Voor nu groetjes en nog veel succes met de kaartjes,
Marijke.



12 opmerkingen:

  1. wat een lief kaartje had jij nog klaar staan vanaf februari, heerlijk he beetje voorraad.
    Fijn dat jullie zo hebben genoten van de vakantie, hier wordt het voor mij (annemarie) pas eind augustus, dus laat nog even op zich wachten.

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke winterse kaart Marijke, leuke sneeuwpop in die berg met sneeuw.
    Fijn dat jullie zo genoten hebben van de vakantie!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marijke . Wat fijn dat jullie een mooie lange vakantie hebben gehad en goed weer om iets te ondernemen. Het is hier nu nog niet echt zomerweer. Deze week de houtkachel al een paar keer aan moeten steken. te koud om te zitten. Je kaart is erg leuk met de mooie sneeuwpop. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat jullie genoten hebben van jullie vakantie!...maar een fotoboek maken is ook leuk werk om te doen kun je nog nagenieten. Je kaart is ook mooi...herken het sneeuwmannetje die ligt hier ook in de kast.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi blauw met wit kaartje heb je gemaakt! Ik heb ook een fotoboek van de vakantie gemaakt. Dat is nog best wel een klusje om te doen maar dan heb je wel een leuke herinnering.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Onze vakantie is vandaag begonnen, die van jullie zit er alweer op, mooie tijd hebben jullie gehad in Frankrijk..
    Hele mooie kerstkaart met de leuke sneeuwpop,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Marijke, leuk hoe je de sneeuwranden hebt gemaakt. Jullie zijn een mooie tijd weggeweest met de caravan, heerlijk hoor. En inderdaad, als het zo heel warm is doe je veel minder. Zolang het maar droog is, is het prima, vind ik zelf altijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kerstkaart met sneeuwpop.
    Fijn dat jullie terug kunnen kijken op een heerlijke vakantie.
    Nu inderdaad nagenieten, ook bij het maken van je vakantieboek.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Simpel....?
    Ik vind het een echte kerstkaart wat alles aan klopt.
    Welkom terug, fijn om weer veilig thuis te zijn, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een prachtige kaart Marijke. Heerlijk zo'n lange vakantie lijkt mij. Maar ik heb heel gauw heimwee. 9 dagen is het langst geweest dat ik weg ben geweest. Wie weet als er geen hondje meer is en de kinderen het huis uit zijn dat het dan wat makkelijker gaat.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk dat je deze al had gemaakt toen het nog winter was! hij is heel gaaf! Veel te zien en mooi met dat witte allemaal.
    En ja jij bent echt lang op vakantie geweest, Elke keer als ik een berichtje in mijn leeslijst zag, dacht ik: Oh Marijke is weer terug en elke keer niet, hahaha... fijn dat je zo genieten hebt! Leker uitgerust en er nu weer tegenaan!

    BeantwoordenVerwijderen