woensdag 30 oktober 2019

KKT met okergeel en olijfgroen!


Het is weer de laatste woensdag van de maand dus weer een kleurencode bij Martina!
Deze keer was het okergeel met de nieuwe kleur olijfgroen. Moeilijk vond ik dit! Zoveel kleuren groen!  Ik heb wel wat gevonden en zelfs een plaatje erbij maar of ik echt tevreden ben?




Ik ben begonnen met een mosgroene cardstock.
Daarop een okergeel DP en dan nog een groen papiertje. En daar dan nog de bomenstans op.


Dan het plaatje van het everzwijn.


Die staat achter het gras lekker te snuffelen.


De bovenrand ook nog van geel gemaakt en een tekst van de herfst ook in geel en groen!


De tekst hieperdepiep!
En zo is het toch weer een kaart geworden! Maar ik had eigenlijk een ander plaatje en wilde er een ander soort kaart van maken maar daar ben ik nu even niet meer toe gekomen, dus jullie moeten het met deze doen! haha! 
Wat vinden jullie ervan? Een kaartje voor een man maar weer!  Ik ben benieuwd of jullie het ook moeilijk vonden. Ik kom zeker langs vandaag! Morgen hebben we ook een nieuwe uitdaging bij 52 WTC. Daar wordt ook een DT-call gedaan voor twee nieuwe DT leden.
Ik kom weer met een andere kaart! Veel succes allemaal en bedankt voor je bezoekje,
Groetjes Marijke.


28 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Marijke! Ik vind het plaatje wel heel geslaagd! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Marijke! Knap gedaan. Leuk dat plaatje van het zwijn erbij, echt herfstig.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij doen het hier mee hoor Marijke, prachtig kaartje en wat een leuk plaatje..
    geweldig dat everzwijn..

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappig kaartje met dat varkentje. Okergeel is ook een moeilijke kleur (vond ik tenminste) maar het is erg leuk geworden.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. neen, geen mosgroen, wel olijfgroen... =) helemaal leuk is je kaartje geworden, alhoewel, de everzwijnen de laatste tijd niet zo'n graag geziene gasten zijn in de ardennen en omstreken (door die beestjes, vinden onze scouts geen zomerterrein jammer...)
    mooie details heb je verwerkt
    fijn dat je er (weer) bij bent deze maand !
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is zeker geslaagd, mooie kleuren leuk plaatje dit dier komen we hier in het bos genoeg tegen wel op gepaste afstand, en je moet wel heel vroeg zijn :).

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een heel mooie kaart geworden Marijke, super versierd ! Ook de kaart voor je kleindochter is prachtig ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk hoor Marijke en ik vind het plaatje er echt tof bij !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. je hebt een leuke kaart gemaakt voor het KKT Marijke, met de schrik van de Ardennen er op...
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Niks mis mee hoor, met jouw KKT kaart, leuk gedaan,groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supergrappig dit zwijntje! Ik ben benieuwd welk zwijn dit voor zijn verjaardag krijgt ha ha. Knap hoor hoe je de KKT kleuren verwerkt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooi kaartje is zeker een moeilijke kleur olijfgroen maar het is je goed gelukt.
    leuk dat plaatje met dat zwijntje erop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi kaartje geworden en dat zwijntje ziet er lief uit, Marijke.
    Ik vond de kleurencombi deze keer niet zo moeilijk.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt de kleuren wel heel mooi gebruikt, leuk de bomen rand en het plaatje,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi je kaartje in deze KKT kleurtjes...Nou je bent niet de enige die moest zoeken naar het goede groen hoor Marijke..
    Maar ik vind hem prima geslaagd..leuk dat plaatje van het everzwijn...zou heel goed kunnen voor een man die jaagt...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart met zwijn in de kleuren van het KKT.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ondanks dat jezelf niet tevreden bent, vind ik het toch een geslaagde kaart
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een grappige kaart zo met het zwijntje erop! Leuk gedaan met de KKT kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. een leuke kaart
    bedankt voor je reactie op mijn blog.
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het is een heel mooi kaartje geworden. Je zou niet zeggen dat je er moeite mee had...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig kaartje Marijke.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hey Marijke,

    Heb een lange dag achter de rug... Na mijn werk, de lange files en een ziekenhuisbezoek bij mijn schoonmama, nu pas tijd om mijn blogrondje te maken...

    Leuke kaart maakte je!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat zie je niet vaak, een kaart met een everzwijn. Loopt mooi door het bos, leuk idee

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hij is leuk! En kan tochhelemaal. Of ik het moeilijk vond? Nee eigenlijk niet. Altijd weer verrassend wat er uit komt. Zelf ik gebruik ik de kleuren graag en dan een tint lichter of donker erbij. Ook altijd wat zwart en wit, anders wordt het zo clean en daardoor wordt de kaart krachtiger. Maar dat is zoals ik het graag doe. Vooral doen wat jij fijn vind. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Sorry, het is mij gisteren niet gelukt om een rondje te maken maar nu heb ik tijd om even bij jou te kijken.
    En soms lukt het niet helemaal om de juiste kleur te vinden maar je hebt je best gedaan en het is gewoon een toffe kaart geworden!!
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    ps/ leuk dat je volger bent geworden!!!

    BeantwoordenVerwijderen