donderdag 24 oktober 2019

Week 43 bij 52 WTC.


Week 43 met de kerstkaartjes bij 52 WTC.
Deze week een gouden met rood kaartje. Ook nog gemaakt in de vakantie.



Ik ben begonnen met een rode cardstock en daarop een rood met goud papier.
Daarop een geel papier en een gouden lint.


Het plaatje met een kerstman in het goud geel is van Daan van FB.
 Erachter nog een gele stans.


Ervoor een paar gouden boompjes en hertjes verhoogd opgeplakt.


Een snel kaartje waar ik eigenlijk niet veel meer over kan vertellen.

Wat vinden jullie van dit kaartje? Apart hé met zo'n plaatje? Ik had een paar vellen gekocht met diverse plaatjes en nu weet ik eigenlijk niet of ik ze echt leuk vind! Het zijn moderne plaatjes en daar weet ik eigenlijk niet goed mee om te gaan!

Dan hebben we nog een mededeling van 52 WTC: 
Volgend jaar gaan er twee DT-leden het team verlaten, dus we hebben een DT-call!


Jullie kunnen reageren door een kaartje met een motivatie te linken tot en met 14 november.
Daarna zullen we twee mensen uitkiezen die ons team gaan versterken! 
We hopen dat er heel veel mensen reageren natuurlijk! Veel succes!
Voor nu bedankt voor je bezoekje en groetjes,
Marijke.



15 opmerkingen:

  1. Marijke ik vind hem prachtig, en die plaatjes zijn echt te gek. het komt vanzelf wat je met de plaatjes gaat doen.

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kaart Marijke, jawel die plaatjes zijn heel leuk en passen prachtig bij je gemaakte kaart!!!

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een gezellig en leuk kaartje, mooi
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke kerstman op je kaartje! Mooie warme kleuren heb je gecombineerd! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke kerstkaart Marijke in mooie warme kleurtjes
    Dat kerstmanneke is wel erg aantrekkelijk :-)
    Groetjes van Epie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het een erg mooi kaartje.
    Probeer je verstand op nul te zetten en gewoon een kaartje te maken met dit papier en de plaatjes..... soms moet je even anders denken en doen, maar het resultaat is echt super leuk hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart Marijke. Soms heb je dat... Achteraf het idee dat je de plaatjes niet meer mooi vind. Maar ze zijn het wel! Lekker gebruiken hoor. Het is je goed afgegaan met deze kaart. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart, Marijke, en dat plaatje is echt tof!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart Marijke, ik vind het plaatje best leuk. Maar ik herken wel dat gevoel dat je hebt, een volgende keer zou je ze misschien niet meer kopen ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kaartje Marijke.
    Fijne avond xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een leuke kerstkaart in mooie warme kleuren Marijke.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het plaatje wel heel erg leuk, mooie kaart in het rood met goud,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk met dat plaatje! En de kleuren.... weer eens wat anders voor kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi kaartje en verrassende kleuren!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen