zondag 2 februari 2020

Een dikke knuffel!!


Vandaag zulk akelig weer dat ik heerlijk aan de knutsel ben gegaan.
Dit kaartje had ik nog liggen dus deze laat ik eerst even zien! Het is nog een kaartje met zo'n leuk potje en een mooie zijkant.



Ik ben begonnen met een witte cardstock en daar de mooie stans gebruikt van de bloemen.
Deze had ik al een poosje maar nog niets mee gedaan!
Aan de voorkant diverse papiertjes en het potje verhoogd opgeplakt.


Ik heb daar diverse bloemetjes in gedaan en strikjes. Op de deksel wat zilver kleursel.
En diverse hot stones.  
Dat gebruik ik ook nooit maar mijn plaksteentjes raken op en hier heb ik er nog heel veel van. 
Dat koop je dan eens en het ligt in de la en verder niets.
Maar ik moet zeggen het bevalt wel weer, heel veel kleurtjes en het gaat toch wel makkelijk!


Ook op de bloemen heb ik hier en daar een steentje bij gedaan. Onder de bloemen een paars papier om een beetje meer te kunnen zien van de bloemen.
Ik vind het een leuk kaartje en het zal zeker opgestuurd gaan worden van de zomer.
Wat vinden jullie ervan, leuk toch?
Ik trek me strakjes nog even terug in mijn knutselhokje, want het weer nodigt niet uit om naar buiten te gaan! Jullie kunnen de creaties de komende tijd wel zien.

 Iedereen een fijne dag en bedankt voor je bezoekje,
groetjes Marijke.


13 opmerkingen:

  1. Een heerlijk vrolijk bloemig kaartje heb je gemaakt Marijke, erg mooi.
    Fijne (natte) zondag verder xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje! Die randmal is prachtig. En die hotfix steentjes heb ik inderdaad ook nog ergens liggen. Staat best heel mooi! Ga ze ook weer eens tevoorschijn halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart Marijke!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gedaan, Marijke. Mooie randmal en een leuk gevuld potje.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart met potje . Mooie randmal.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaartje laat je vandaag zien, daar vrolijk je gewoon van op!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super mooie bloemenkaart, vrolijke kleurtjes.
    Ik ga je volgen Marijke , je maakt mooie kaarten en je hebt een mooie blog.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik dacht meteen, wat een zomerse kaart en toen zei jij in je bericht al "deze zal van de zomer opgestuurd worden".
    Die hot stones heb ik ook dat zijn toch die steentjes die je op kleding enzo kan plakken..... blijven niet zitten, dus ik gebruik ze weinig, maar nooit aan gedacht om ze op een kaart te gebruiken, bedankt voor de tip.
    Het potje en de bloemen passen mooi bij elkaar vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart met de bloemenrand, en het gevulde potje!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Marijke, alles past zo mee bij elkaar. Ik heb ook een potjes stans liggen alleen 1 x gebruikt omdat ik niet goed wist wat ik er nog mee mee kan doen. Nu weer inspiratie opgedaan. Ook ik heb een zakje liggen van de hot stone steentjes gaan zeker ook op deze manier gebruikt worden.
    Fijne maandag groetje, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi zomers Kaartje Marijke, leuk met de pot er op en een mooie rand,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een leuke fleurige kaart Marijke. Mooi met die bloemenrand. Ik herken dat wel hoor van die spulletjes die blijven liggen, maar ééns komen ze toch weer van pas zie je wel ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Okay then...

    What I'm going to tell you might sound pretty creepy, maybe even a little "supernatural"

    BUT what if you could simply push "Play" to LISTEN to a short, "magical tone"...

    And magically bring MORE MONEY to your LIFE??

    What I'm talking about is hundreds... even thousands of dollars!

    Do you think it's too EASY?? Think it's IMPOSSIBLE??

    Well then, I'll be the one to tell you the news...

    Many times the most significant blessings life has to offer are the easiest to GET!

    Honestly, I will PROVE it to you by letting you listen to a REAL "miracle wealth building tone" I developed...

    You simply push "Play" and you will start having more money come into your life... starting so fast, you will be surprised...

    CLICK here now to play this magical "Miracle Abundance Sound Frequency" - it's my gift to you!

    BeantwoordenVerwijderen