donderdag 27 februari 2020

Groeten uit Holland!


Ik wilde nog een Holland kaartje maken voor de uitdaging bij de twee zussen afgelopen was.
Normaal maak ik n ooit zulke kaartjes maar ik kreeg een velletje 3D met diverse dingetjes erop dus vooruit maar!

Ik ben begonnen met een witte cardstock en daarop een DP met allemaal molens. Jammer dat dat helemaal wegvalt achter de plaatjes.


In het midden een Delfblauw tegeltje met een 3D echtpaartje.


Ervoor een emmer met tulpen en een molen.


En dan nog de tekst de groeten uit....
Ik weet nog niet naar wie ik deze kaart stuur maar vind het wel eens leuk om dit te maken.
Wat vinden jullie ervan?
Ik hoor het graag. Ik bedank jullie voor je bezoekje en groetjes
Marijke.



Deze kaart doet mee met de volgende uitdagingen:
Twee zussen met Holland

5 opmerkingen:

  1. Wat is hij leuk Marijke, toch kun je nog wat van je leuke DSP zien. Ik vind het oud Hollandse tegeltje zo leuk, het is een mooi geheel geworden.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is nou echt een Hollandse kaart.
    En betere tekst had je niet kunnen zetten😉.
    Ik was gast disigner voor deze challenge, ik maakte een kaart en stuurde die op naar een Belgische blog vriendin, misschien een idee?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuk kaartje, op en top Hollands! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is heel leuk Marijke! Zo leuk het tegeltje in het midden. Ik heb even ingezoomd en je mooie dp papier gezien hoor met de molens!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge, dank je wel!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontehblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke Hollandse kaart Marijke. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen