zaterdag 4 juli 2020

Een bloemen elfje!




Ik heb vandaag een kaart te laten zien die al heel oude onderdelen heeft!
Het begon eigenlijk met de cardstock onder het plaatje, deze kreeg ik van Ida want daar stonden allemaal vlinders op en of ik daar iets mee wilde doen?  Het was een kaartje 10x15.
Nou ik wil dat altijd wel dus aan de slag gegaan met inkt om de vlinders iets naar voren te halen. Toen vond ik in mijn laatje een heel oud 3D plaatje wel uitgeknipt maar nog niet geplakt. Deze in elkaar geplakt en ook de bloemetjes allemaal verhoogd opgeplakt. Ik ben ooit met dit soort plaatjes begonnen en dat is al heel wat jaartjes geleden. Dit is ook de enige die ik nog had liggen, de rest was weggegeven.


Het plaatje dus opgeplakt en toen zag ik dat ik de kaart in een stempeldoos had gelegd dus de achterkant was niet meer te gebruiken.
De kaart heb ik toen maar doorgesneden en op een vierkante kaart geplakt met nog een papiertjes eronder.
De zijkant uitgesneden met een stans en aan de andere kant een randstansje van SL.


Om het meisje heen allemaal kleine vlindertjes geplakt.

 En ook tussen de bloemen nog was vlindertjes.
Helaas vallen de vlinders van de embossing niet meer zo op! 
Een echt kaartje voor een meisje denk ik, voorlopig komt hij in mijn reservebakje.
Het weer is niet zo mooi vandaag, dus heerlijk knutselen vandaag, wat jullie?
Iedereen een fijn weekeinde en bedankt voor je bezoekje.
Groetjes Marijke.



7 opmerkingen:

  1. Een hele leuke kaart Marijke.
    Tof gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi met dit 3D plaatje ! Zal wel een huzarenwerkje geweest zijn dit zo fijntjes uit te knippen! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, een prachtige kaart Marijke, supermooie recyclage, en dat knipwerk-meisje is fantastisch ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke kaart. Leuk opgelost na het ongelukje in de stempeldoos.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Juist omdat de embossing niet zo duidelijk zichtbaar is vind ik het mooi.
    Het heeft iets mysterieus, met die vele vlinders.
    Inderdaad een mooie kaart voor een meisje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi en lief kaartje meestal zijn er oplossingen voor oeps momentjes. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen