donderdag 23 juli 2020

Week 30 bij 52 WTC.


Week 30 met de kerstkaartjes bij 52 WTC.

We zitten midden in de zomer maar dit bericht is er van te voren in gezet. Ik weet dus niet of het mooi weer is vandaag maar op het moment van plaatsen was het een regenachtige dag met veel miezer en storm.
Dus ik dacht ik maak een gezellig kaartje met een bonten lint en een mooi plaatje.


Ik ben begonnen met een witte cardstock en daarop diverse lichte papiertjes.
Daartussen een randje en onder het plaatje zit nog een donker blauw papiertje maar dat is niet te zien op de foto!



Het plaatje met het vogeltje en de mooie blauwe deur!


Onder het plaatje een geruit lint en een strik met een stukje kant daarbij.
Vastgemaakt met een eyeletje.


De teksten onderaan en bovenaan.


Ik vind het een geslaagd kaartje wat jullie?
Doen jullie allemaal nog mee of is het teveel zomer om kerstkaartjes te maken. Ik ga het zien hoor! Ik kom zeker even langs ook al zal het stil zijn deze tijd van het jaar!
Ik wens jullie een fijne dag en succes met de kaartjes.
Bedankt voor je bezoekje en groetjes,
Marijke.


16 opmerkingen:

  1. Mooi kerstkaartje Marijke , met de blauwe deur topper
    Nu snel aan de koffie , een fijne dag dáár tot blogs
    Groetjes van Epie .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart en leuk dat geruite lint!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart Marijke en wat een goed idee de ronde stans op je plaatje, je geeft mij een idee. Hihi moet hem alleen onthouden.
    Fijne dag. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt.
    Mooie details heb je gebruikt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig kerstkaartje heb je gemaakt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart Marijke, tof die ronde mal en de blaadjes rond het plaatje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Marijke, leuk met het lint er zo bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kerstkaartje heb je gemaakt Marijke, mooi plaatje heb je gebruikt!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier in Brabant is het zonnig en warm Marijke. We hebben best weer veel deelnemers hoor. Jij hebt ook een mooie sfeervolle kerstkaart gemaakt. Leuk dat geruite lint erbij.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart, Marijke, en dat lint is heel tof!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie kaart met het blauw geruite lint.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart. Leuk met dat geruite lint en die strik erop.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kerstkaart, heel leuk met het geruite lint erbij,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt. Leuk die blauwe strik bij de blauwe deur van het plaatje! Ik houd van die details..

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart, leuke kleurtjes!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen