woensdag 28 oktober 2020

Kleurencode turquoise met goud!

 

Vandaag de laatste woensdag van de maand oktober dus weer een kleurencode bij Martina!

De kleuren zijn deze keer turquoise met goud! Een mooie combinatie maar wel moeilijk vond ik!  Ik heb een paar combinaties gemist ivm mijn vakantie, dus moet wel even wennen! Want wat maak je voor een kaart met goud? Toch al gauw een kerstkaart en dat wilde ik dan weer niet.                             Ik heb er een verjaardagskaart van gemaakt! Ik had de nieuwe stans van MD en daar ben ik mee aan de slag gegaan.


De basis is turquoise met daar op de gouden stans van MD. Ik heb de vierkantjes die uit de vormen kwamen iets verkleind en daardoor zie je zowel de gouden rand als het blauw er nog onder van de cardstock. Vind ik wel mooier!


Verder nog een paar plaatjes van blauwe bloemen erbij en wat vlindertjes.                                            Het kan allemaal goed met elkaar. Ik vind het net een kaartje wat je in de winkel koopt! Is dat een compliment of juist niet? Ik ben nog niet echt tevreden met deze stans. Eigenlijk kan je er verder weinig mee. Misschien wat andere stansjes bij gebruiken. Ook nog maar eens uitproberen en anders maar weer weg doen! We zullen zien! Ik ben benieuwd wat jullie ervan gemaakt hebben. Ik kom zeker nog langs vandaag!

Zijn jullie ook benieuwd wat iedereen ervan gemaakt heeft? Kijk dan even bij Martina                                                         Bedankt iedereen voor je bezoekje en groetjes,

Marijke.








23 opmerkingen:

  1. Je bent er toch heel mooi in geslaagd om een prachtig kaartje te maken in deze 2 kleurtjes Marijke...zo mooi deze nieuwe stans en dan met dat sprankelend goud en die mooie bloemenplaatjes oogt deze heel chique...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi gedaan deze kleurencombinatie in de vierkant mal..leuk al die kleine stukjes met de meest mooie bloemen.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie fleurige kaart met de gouden en turquoise accenten!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie vakjeskaart maakte je voor het KKT Marijke! Knap gedaan.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Was inderdaad een moeilijke opdracht maar het is je goed gelukt er een mooie kaart voor te maken Marijke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat was een hoop vierkantjes stanzen, maar inderdaad, wel mooi met de extra gouden randjes er omheen. Ja hoor, zeker een kaart die een plekje in de winkelvoorraad waardig is šŸ˜ groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart Marijke!! Heel feestelijk.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi Marijke met deze lieve bloementjes. De stans doet me een beetje aan een letterbak denken die je vroeger had. Leuk met al die vakjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Marijke vind het een mooie combi papier en stans.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Feestelijk kaartje Marijke, zou de stans nog maar even houden, de ideeƫn komen vanzelf

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje, Marijke. Gewoon op pinterest rondneuzen en dan kom je vanzelf wel ideetjes voor die stans tegen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk gedaan met alle vakjes en dan opgevuld. Mooi kaartje in de KKT-kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Marijke, heel mooi deze kaart met de mooie bloemenplaatjes en met goud hoeft het niet.altijd een kerstkaart te zijn.
    Groetjes en hou het gezond, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super mooi geheel heb je er van gemaakt.
    Groetjes van Henriƫt

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Marijke,

    Oh, kijk nu... een vrolijk lentekaartje in de herfst. Ik vind de stans van de rechthoekjes best leuk...

    Hou je veilig en blijf gezond!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi lentetafereel in de gevraagde kleuren. Een leuke stans, die vierkantjes.
    Bedankt voor je reactie op mijn Blog en hou je gezond
    Groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  17. leuk kaartje mat al die vlakjes, geslaagd kaartje
    fijn dat je er deze maand weer bij bent,
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi! ik hou wel van die vakjes, net als vierkantjes vind ik ook zo leuk! Goud geeft een sjieke uitstraling.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind al die vakjes juist heel leuk Marijke, je kan er allerlei mooie dingen in kwijt, en dat is jouw heel goed gelukt. Groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Probeer die stans eerst nog maar eens een paar keer uit, want ik vind dit kaartje wel heel erg mooi geworden.
    Je moet er even aan wennen denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Tof met die vakjes. Het werd een mooie kaart en zoals Daphne zegt blijven proberen!
    Sorry voor mijn late reactie, maar afgelopen dagen waren zo hectisch, maar nu met de Lockdown is er verplichte rust. Fijn weekend! X

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hij is leuk jou kaart. Ik denk dat je er echt wel veel mee kan, je kan ook bloemen stansen en dan over de randen uit laten komen. Gaat vast goed komen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen