donderdag 22 oktober 2020

Week 43 bij 52 WTC.


Week 43 met de kerstkaartjes bij 52 WTC.

Ik heb deze week weer een kaartje met de muisjes.
Ondeugende muisjes die aan het rinkelen zijn met de belletjes.


Ik ben begonnen met een designpapier die ik gestanst heb in postzegelvorm.
Daar een mintgroen papier op en een Scandinavisch rood papier erop.
Onder het plaatje een zilveren ring met allemaal sterretjes.


Het plaatje gekleurd met de copics en de belletjes nog met een glitterstift bewerkt.


Bovenaan ook een paar echte belletjes gedaan, dan rammelt de kaart zo leuk!


Een tekst met Jingle bells welk ik gestempeld heb en met een rode glitterstift bewerkt.
Een vrolijk kaartje geworden vind ik wat jullie?
Volgende week blijf ik in de muisjes want dan hebben we de uitdaging waar ik ook muisjes heb gebruikt.
Voor nu bedankt ik jullie voor je bezoekje en veel succes allemaal met de kerstkaartjes.
Groetjes Marijke.


20 opmerkingen:

  1. Mooie combinatie, dat mint met het rood.
    De details van het glitter vind ik ook leuk, juist voor Kerst en de echte belletjes maken het af.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Marijke! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig kaartje met deze leuke muisjes.
    Fijne dag groetjes, Anita xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met die ondeugende muisjes! Je hebt ze leuk ingekleurd!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaartje met de muisjes en alle belletjes!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijke kerstkaart met deze lieve muisjes!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je die belletjes zo nog terug laat komen, Marijke! En als die muisjes zo aan het bellen zijn dan schrik je ook niet zo als ze ineens in je kamer lopen :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt Marijke! Ik ben je gaan volgen om ook je andere creaties te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart Marijke, zo schattig zijn de muisjes ook.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leukerd Marijke,mooie kleuren gebruikte je.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een schattige kerstkaart met die leuke muisjes.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi dit kerstkaartje marijke, zo een leuk stempeltje van die ondeugende muisjes...ook heel mooi ingekleurd en zeker die echte belletjes eraan passen daar perfect bij.
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk met die belletjes !
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele leuke en mooie kerstkaart Marijke. Ik vind het afdrukje zo leuk en je hebt er een mooie kaart mee gemaakt. Leuk die extra belletjes en de mooi frisse kleurtjes van het dessin-papier.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh, wat een mooie kaart, prachtig papier en zo leuk met die muisjes ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooi kaartje met de schattig muisjes, leuk dp papier en andere details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk en grappig kerstkaartje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een gave kerstkaart Marijke.

    Deze muisjes blijven mij vertederen. Je hebt er
    prachtig DSP bij gebruikt.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi, schitterende gezellige vrolijke kaart...top!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen